Be a Supporter!

Alberts daughter

Score:
rated 2.12 / 5 stars
Views:
9,564 Views
Share Links:
Genre:
More Movies
Tags:
None

Click on an icon to vote on this!

Credits & Info

Uploaded
Jul 6, 2005 | 2:21 PM EDT

If you liked this, check these out!


Author Comments

Some of you thought I would go as low as to rape a minor in one of my films. WRONG!
You dont know how much that got taken out of context, and im sorry if you took it that way, here is the fixed version! THERE IS NO WAY YOU CAN SAY SHES A MINOR NOW! Plus I added sound and an extra scene! PROMISe NO NUDITY AT ALL!

Who said anything about rape! She likes her shit rough that her boyfriend duh! They like to role play he takes the role of an intruder and she just takes it!

Reviews


ang-dawgang-dawg

Rated 5 / 5 stars

its only funny because im sick,..lol

Freak,..my name is angie,...this creeps me out,..my dads name is al too,....wow,..are you gonna rape me? come beat me down with a cross? lol this made me laugh so hard good job nigg- bait 5/5


mrsaucytrousers responds:

are we fucking now?


GettingARiseGettingARise

Rated 4.5 / 5 stars

Awesome, underage rape =)

Oooh, yes, techno music to cartoon rape. Can't beat that! This is definitely something I can get off to-Beating, torturing and raping underage girls, now that's quality porn. Hard to find such stuff on the web these days, since the crack down on child porn. Your attitude in defense-it's so hilarious! "No, DUH, you idiots, who the hell would make raping MINOR PORN? Fucking perverts! This is obviously consensual sex ropeplaying, don't get me wrong!". I can just hear you say it with a straight face, and just that tiny bit of sarcasm, omg-rotflmao. That's like, "duh-the person making the review is obviously just kidding, I mean who the hell would ACTUALLY get off to this stuff? I mean gimme a break, I'm obviously just trying to get a rise!". *Wink*
I love how you have the little link hidden in there to the original version, I THOUGHT I saw something funny, and I had to replay it 8 times before I could actually click on it fast enough. Tabbing just wasn't working. I bet you don't tell anybody that that link's there, do you? Hehe. Very nice. I was going to offer you 10 bucks or links to my similiar flash videos and games, before I discovered that little easter egg :D.
Looks like if you make any more stuff and submit it it's under a different name, wonder what it is? Keep it up man, you can tell from all these reviews that people are really digging it. ^^


People find this review helpful!

Crackpot-NoodleCrackpot-Noodle

Rated 2 / 5 stars

Such a shame...

I'd really've loved to see it in it's originally intended state. Geez, if you can't submit it in a place like NG where can you..better luck with some of your more 'acceptable' work, eh?
Honestly though? If it was gonna be so shitty after appropriate modifications for unblammed display, you might as well've spent your time on something else.
I'm sorry for your wasted time. Sorry...this is really upsetting me. Oh god...look just...better luck next time okay..? I'm so sorry...



NeLLiK-13NeLLiK-13

Rated 5 / 5 stars

hhahahahaha

i thought it was funny hahahaha. especially when she thought he was jesus ahahahahahahahahaha keep makin buddy keep makin



XwaynecoltXXwaynecoltX

Rated 3.5 / 5 stars

((( HMMM )))

Ok that was abit different, but interesting, nice choice of music, as for the "ART" it was neat and abit different but shows good effort and nice detail, could be made into a series of some short maybe something of this crazy guy or something, anyways nice work...

~X~