Be a Supporter!

Zoley Returns 3

Score:
rated 2.77 / 5 stars
Views:
2,225 Views
Share Links:
Genre:
More Movies
Tags:
None

Click on an icon to vote on this!

Credits & Info

Uploaded
Mar 12, 2005 | 5:52 PM EST

If you liked this, check these out!


Author Comments

Fix the preloader. You hav eto let it load before it will play right.
Once again I have made another short zoley animation. I worked for about 5 hours on this one. I know it is a little short, but I was just messing around with preloaders and shape tweens that sort of stuff. I played the intro song and the other is from fruity loops. Please tell me what you think.

Reviews


mjnoir1mjnoir1

Rated 5 / 5 stars

Gotta love it when people do things like....

Most Recent Review (12 reviews)

"um dude March 13, 2005

Reviewed by: Jack_the_Ripp3r Overall Score: 1

that was just sad im sorry waste of my time "

waste of your time, yeah thats funny comeing from someone with soem porn in his profile and obviously has the time to sit and watch flash cartoons, your time cant be all that important.


Mr-dude-2nd responds:

Lol man you are so right I can't stand it when people tell me this shit. Because the flash only lasted what maybe 50 seconds. Was I wasting his perfect jackoff time?? Anyway thx for the review.


Jack-the-Ripp3rJack-the-Ripp3r

Rated 0.5 / 5 stars

um dude

that was just sad im sorry waste of my time



Sphynx-1Sphynx-1

Rated 0.5 / 5 stars

ZOLOFT DUDE

was that supposed to be funny was it supposed to be good cause if thats what u meant u did a bad job



Sk8erGirl14Sk8erGirl14

Rated 1.5 / 5 stars

...the audio in your movie is poorly optomized...

which effects the file size of your movie...there is on way this movie should be 1,828.8kb...learn how to optomize your audio...its easy...movie was so so...

END.


Mr-dude-2nd responds:

Hey dude how do i fix my sound I never could figure out that part. E-mail me plz.


Ribbon97Ribbon97

Rated 1 / 5 stars

meh

Nothing really special, it wasnt' all that fun.


Mr-dude-2nd responds:

Atleast I had fun making it.