Be a Supporter!

Critter Killer 3

Score:
rated 3.55 / 5 stars
Views:
5,465 Views
Share Links:
Genre:
More Movies
Tags:
None

Click on an icon to vote on this!

Credits & Info

Uploaded
Mar 2, 2005 | 5:03 PM EST

If you liked this, check these out!


Author Comments

Hey. This could be the longest yet with a wonderful 1.158 minutes. It could be longer if you don't press the play button. I hope you appreciate the sound. Ten layers and two hours of sodding around.

Reviews


Notnormal4Notnormal4

Rated 4 / 5 stars

its good...

and i was thanking he was going 2 make it in the big thing but did he or did he not look down 4 ansor and its fuuny and bloddy a gen
good thro

<(X__x)>

no


Boojamon responds:

( x_x ) I'm confused, but that's ok- no difference there lol ( ^_x; )


damnstraightxxxdamnstraightxxx

Rated 4 / 5 stars

nice

will that was funny i knew he wasnt going to go into the thing but u should of made the thing tip over he he he he


Boojamon responds:

Yes. Possibly.


ooknahooknah

Rated 5 / 5 stars

Yes.

This one was awesome. I watched it with my Grandma. She was like, "AH! IT SAYS NO DIVING AND THE RABBITS GONNA DIVE!" and it was like PLOW! and, yeah. Great Job. I'm your biggest fan. Probably... sorry for sounding like an idiot in this comment.

This flash is genius. Watch it, and directly afterward, watch all of boojamon's other masterpiece movies.


Boojamon responds:

:D

I'm so glad you got other people (i.e. your grandma) to watch it with you, and am happy to have a biggest fan! Yais!

You don't sound like an idiot in this comment- don't fret! I'm glad I got your comment at all! Please review more of my movies! The input is appreciated.


cONFUSED-wRECKcONFUSED-wRECK

Rated 3 / 5 stars

ok person who made this, ive watched the ...

... other one (please check to see who NGlalala is on critter killer five so you can realate your responce to the other one)

^ ^
___ it was nice and i still dont think there was enough violence

^ ^

\__/ but i think the blood effect was fantastic!

but you could do so much
better with your talent

_________________________________
/ \
/ \
l l
l ______ ______ l
l l__9__ l l__9__l l
( ) ( ) ( )__________l l _______________( ) ( ) ( )_____
l l
l l
l l KILROY WAS HERE
l l AND HE TOOK YOUR TALENT
l l WELL MOST OF IT
\______/


Boojamon responds:

:s

Please may I have my tallent back now? Lol! I was unsure there was any to take!

Hmm...violence, eh?


BonusStageBonusStage

Rated 5 / 5 stars

Well i as indeed correct

you do just keep getting better and better, this one was yet another huge leap forward in comparison to the others :), they were golden, but you are slowly reaching platnium the more i see, i'll be adding you as a favorite artist soon :P. Anyways, on to another ACTION PACKED REVIEW.

Graphics - Well damn homie, i see that the carrot got an upgrade, and that the creature is looking as sexy as ever, and is know using all 3 axes very often, also there is the whole transition factor there too, going from scene to scene all of it looking so different, with the sweet dripping off, or the Fanta goo pit of doom straight in his eyes right before his eventual doom of simply smacking his poor body into the ground and having the blood just splatter EVERYWHERE O_O. Damn it is just so cool.

Style - another unexpected ending, by next episode I SHALL EXPECT for the death to be in an unconventional way that is completely out of the oridinary and just plain awesome :D. Also nice to see how you've just gotten better and better with making it longer, since they are still "shorts" but they have now become "long" shorts, if that makes any sense.

Sound - definitely the best part of it all was the fact that the sounds made it just absolutely earth shattering at the end, or with the air just rushing past him, making the climax just all that more exciting when it finally occured. You surely do some great work with sounds, all i wonder is why there was never any type of music played, but that's my only compliant sound wise.

Violence - Even more than the first two, which is nice to see, and with more blood and more danger imminent every time, it is just getting all that more exciting and all around FUN to watch all of these.

Interactivity - Well ... there's a play and pause button, that was a first YEAH, and the pause button's little animations is funny as well, I liked it a lot :).

WELL SEE THAT'S THREE NOW, and i think this one is the longest of the three, since i saw that they were becoming dangerously low above 20+ lines, and i feared for my soul :O, anyways i'll try to be more in depth now that i realize i was leaving "small" (to me that is) reviews. 5/5 THE END.


Boojamon responds:

Righty righty, I changed my email in my profile, so now you have no excuse to not mail me.

I'll write it out again here just incase.

boojamon@yahoo.co.uk

Uhm...well, I don't really know what to say, as I've already read this, and the impact value of the review has gone from my memory. I read it again.

Ok, reaching platinum? lol, thanks. Soon I shall be rich...rich I tells ya...um, yeah, real constructive today, aren't I?

Well...as I've said, I don't really have much to say, except: CRITTER KILLER 6!

Man, what a game/movie. All it needs is some sound and a couple more frames...and...wow. Excellent. ^^

I love torturing people, lol.