Be a Supporter!

Retarded Christmas

Score:
rated 2.32 / 5 stars
Views:
4,609 Views
Share Links:
Genre:
More Movies
Tags:
None

Click on an icon to vote on this!

Credits & Info

Uploaded
Jan 1, 2005 | 3:52 PM EST

If you liked this, check these out!


Author Comments

''If you don't like sprite movies, leave now''

Hello guys,
Before you gonna say that i'm late with submitting christmas movies..
Then you're wrong, this movie goes about 2 characters that forgot christmas..
Just look at it, maybe you will laugh..

Enjoy,
Jeffrey Dufour

Reviews


Katz393Katz393

Rated 5 / 5 stars

unique....

definently unique....it was pretty good..... WHAT THE HELL IS UP WITH PROTOMAN? WTF, WHY DOES HE SING AND HIS CHARACTER SUCK SO BAD?



toxik-snayketoxik-snayke

Rated 3 / 5 stars

Okay

Some of it was funny, but not lol hilarious.



Liu-BiaoLiu-Biao

Rated 3 / 5 stars

yea........

work on that.........



GrizzzoGrizzzo

Rated 4 / 5 stars

this shit is good

that was so random. i love it

keep it real guys!



luigi-dude12luigi-dude12

Rated 4 / 5 stars

This was cool.

The animation was tight. The voice acting was ok. But I kinda liked laughed so good job