00:00
00:00
Become a supporter

Madness Australia

Share Collapse

Author Comments

** update
well i have a lot of reviews saying that it has nothing to do with Australia and i kinda agree with you and i only called it that because im for Australia and at the start it says 'somw where in Australia' and i didn't know what to call it so if u guys have a better sugestion for a name put it in a review

** update
YAY ^^ =) it made it yay this is soo cool.

well i would like to first say, KRINKLES YOU ROCK!! AND THIS IS A TRIBUTE TO YOU AND MADNESS!!!!!
well any way seeing as MC5 is coming out at Christmas i though id better put somthing out and well here it is
P.S the sound transition is real crap soz about that

Reviews


WOOOOT

WOOOOOT THIS WAS THE GREATEST MADNESS FILCK I HAVE SEEN IN AGES ALL OF MY !) R BELONG TO U!!!!!!!!!



good but huh

good job but did madness kill the sheriff or was that someone else because they were still shooting him.....WHO KILLED THE DAMN SHERIFF

btw good job but make it longer, and i didnt get the hands up until i watched it again


shazwoogle responds:

well that would be Hank ( the main Madness character from Krinkles movies)


Saweeet

did they shoot a dummy or sumthing



Good but...

...here in australia we dont have sherrifs. plus, its illegal to have weapons. But it still keeps the madness feel.



AWESOMEEEEE

it was the greates thing I have ever seen


shazwoogle responds:

good work ZoMbIe

Click on an icon to vote on this!

Credits & Info

Views
20,476
Votes
461
Score
2.79 / 5.00

Uploaded
Dec 5, 2004
12:01 AM EST
Genre
Action
Tags