00:00
00:00

--tha--brick--

Share Collapse

Author Comments

music by ME

Reviews


...

i won't diss you, i'm a begginner as well, but your the noob of noobs


People find this review helpful!

lol

I'll admit that the sudden crash into the brick, btu otherwise this flash really wasn't that good. The graphics, except for the head and brick, were almost nonexistant. The walking and sound was pretty good, but the blood that came out of the guy's head didn't look a whole lot like blood. With a half-assed attempt at a background, I was overall disappointed with this.



hmm...

nothing new or good in ways of look but release the music as audio not with teh flash.



Would have been nice in RPG battle form.

But this way works out also. I like the shortness of it and i don't like it.

I like it because it thats what it was meant to be, short and sweet.
I don't like it because one halfway funny thing happened. No more.

I loved the music, but it did not fit well with the animation.
I like the style as well.. 5/10



Crap really

You should'nt of made this because its a lump of s*** realy its hard to see coz of Screen width and and nothing realy happens like it starts then finishes WTF?

Allmost Blamed but Iv seen worse


Click on an icon to vote on this!

Credits & Info

Views
7,268
Faves:
6
Votes
528
Score
2.63 / 5.00

Uploaded
May 25, 2001
1:01 PM EDT
Genre
Other