00:00
00:00

Big thanks to ruthlesace, our latest supporter!

We're 12 people from our target today. Why don't you be one of them?

You can support NG too and get tons of perks for just $2.99.

Create a Free Account and then..

Become a Supporter!

Crapwoman

Share Collapse

Author Comments

Catwoman, it's been reported, will be a crappy movie. This cartoon is not a movie parody or a game... instead imagine this is what the Catwoman website would look like if it were telling the truth about how it has butchered the Catwoman story. As a means to that end I have employed the use of ka-ka jokes. There's buttloads more potty humor on www.doodie.com. Enjoy!

Reviews


As much of the horrible doo dod jokes and stuff can be overly shown in this animation...BUT you made a great tribute and an example of how SHIT the catwoman movie looks like which to me is very very good and a very colourful choose of doing it in animation

and I am very impress I wish could do something like this for WATCHMEN,WOLVERINE ORIGNS,THE SPRIT and DRAGON BALL EVOLUTION



fan club its so funny XD



HALARIOUS!!! Good job! I like the second (synopsis) one the best. :) (Sn****r)



OMG ITS FUNNY

the cat just stares it was funny when doodie man showed up then cat woman just
shot poop into his love heart! XD



very funny

LOL! really funny!XD good job! u get a big fat shitty 10 lol


Click on an icon to vote on this!

Credits & Info

Views
397,129
Votes
4,939
Score
2.64 / 5.00

Uploaded
Jul 12, 2004
10:38 PM EDT
Genre
Comedy - Parody
Tags