00:00
00:00

afeeeeeeeeeaaaa

Share Collapse

Author Comments

"THESE FLASHES ARE SHITTY, BUT YOU TRY BEING A LEFT HANDED PERSON DRAWING WITH A RIGHT HANDED MOUSE" GIVE IT A TRY

Reviews


OMG

I LOVE the lesbian pic when u right click on end and choose play!



Thats It?

Kinda boring, but good graphics exactly like the game. Too short and boring.



yeah uh huh okay

hey, everybody, on the frame that says end right click the movie and hit play for a treat ;)



ok

it had its moments, but it was too short.



lol

ok i have to admint that was funny a lil short lol good idea lol


Click on an icon to vote on this!

Credits & Info

Views
18,794
Votes
576
Score
1.82 / 5.00

Uploaded
Apr 9, 2004
8:25 AM EDT
Genre
Comedy - Parody