Be a Supporter!

Classic Crap

Score:
rated 2.00 / 5 stars
Views:
1,944 Views
Share Links:
Genre:
More Movies
Tags:
None

Credits & Info

Uploaded
Dec 14, 2003 | 5:03 PM EST

If you liked this, check these out!


Author Comments

I'm going to leave my last movie to you guys. Since im deleting this account, I'm going to leave you the pissing off classic of short pointless movies that everyone enjoys to blam. This account will die here, but It will come back to life as another name, you'll regonize my work if you truely want to see me again.

Reviews


OffkornOffkorn

Rated 3 / 5 stars

Awsome

Lol, if this is your crappy movie i can't wait to check out stuff you acualy tried making well.



LivecorpseLivecorpse

Rated 1.5 / 5 stars

Not a real movie

And you suck at responding to reviews.. Ass



KyattoKyatto

Rated 0 / 5 stars

BLAMMORAMMA

why hello 'mitch' glad to see you make classic crap! thanks fo the blam point (tho i doubt it)! and whats with all the 'farewell. i'm leaving you all..'? just cause ur switching acounts dont mean u ahve to make it sound like ur shooting urself.


BlueFllamez responds:

My names not mitch, thats not my voice, i just used the recording some guy sent me while I was bored. I know i run my comp on 800x1000 (approx) But if you lower yours you can see it said basically this movie is not for bitchasses with sticks in their asses. The voice tone had nothing to do with my mood. Now get outta here young one you bother me. (You're just mad cause my graphics kick so much fuckin ass and yours don't because i notice you haven't made a movie yet, newbie)


KuroiNekoKuroiNeko

Rated 4 / 5 stars

Nice graphics!

Lol, this is gonna get saved! Anyway, it was a bit short, and the sound was a little bad, but I loved the graphics.


BlueFllamez responds:

Easily amused I see. Actually some guy sent me his voice cause i was going to help do some flash mvoies and I was bored so i just slapped together this. If you meant the quality, i wanted ot dumb it down so dial-uppers could watch sinceI was too lazy to put the preloader.


thepromasterthepromaster

Rated 1 / 5 stars

Meh

Well I truely don't see the whole point of this.


BlueFllamez responds:

If you were going to cry about its pointlessness, you should've used your noodle to read the name, it said classic crap, didn't that tip you off that this movie was going to be i dunno... crap maybe?