00:00
00:00

We're grateful to LnL, our latest supporter!

We're 10 people from our target today. Why don't you be one of them?

You can support NG too and get tons of perks for just $2.99.

Create a Free Account and then..

Become a Supporter!

The Mattress Resprung 1/2

Share Collapse

Author Comments

this is the 1st half of our spoof to "Matrix Reloaded". After you're done with this one, go watch the 2nd half.

Reviews


10

"oooh...ahhh...iich...ehhh...That has to hurt. - That's gotta fucking hurt!" Amazing stuff. I have not laughed at animation that much, and that hard since, well, almost ever...Actually Sunday School by Eric, heh. You two have a great talent! Keep it up!

Ryan



AMAZING I'm gonna watch part 2 now

wow I can read the read the matrix I just don't see numbers anymore I just saw YOU MUST WATCH THIS MOVIE SPOOF I mean how cool is that.....................oh you put those letters in already eh oh erm well I'm gonna go home and find a donkey cause I've shit my pants it's like an orgasm in your ass.oooooohhhhhhh aaaaaahhhhh that's got to fucking hurt you'll go down in history bye good luck oh and I gave your graphics a 9 because I thought the cheapness of them went well with the spoof style of the film I hope this was intended



THIS IS THE SHIT THAT KICKS

THIS... IS... THE... BEST!!!!!!!!!!!!!!!! FUCKIN HELL ITS GREAT!!!!! I agree that the pictures are a little shit, but its coz they're shit is what makes it good! I love watching funny crude looking characters fucking swearing their fucking mouths fucking off!!!

Guy: I JUST FUCKIN CREAMED MY PANTS!
lol that was just plain funny

and the all those smiths were talkin at once, and there was one up the back lol

Oracle: Your fucked... have a cookie
Smith: Mr Anderson!
Neo: Oh shit! I'm gettin the hell outta here! *door shuts* ... FUCK!

good work, keep the same style going for any future work!


People find this review helpful!

Umm im not gonna blam this......

Cuz iwas too lazy to watch it all the way through.

But im gonna give you a 5/5 and a 10/10 on this review just cuz of the name.

~Draven.

P.S.~" EXP. is the key to life "

....that's good o' yeah thats good im gonna write that down. NOBODY STEAL MY QUOTE IT'S MINE ALL MINE!

(whisper, whisper )
( Peanut Butter Jelly ) ) i wish i came up with that one )
WAIT I DID REALLY!
WELL..DONT TAKE MY EXP. QUOTE MINE HAHAHAHAH!!!



Oh My God

that was the worst bit of crap ever my fucking nan could av done better


SeanSullivan responds:

Yeah... I'm pretty sure your "nan" or whatever the hell that is, could of done so much better.

Click on an icon to vote on this!

Credits & Info

Views
52,392
Votes
1,033
Score
3.77 / 5.00

Uploaded
Jul 5, 2003
11:18 AM EDT
Genre
Comedy - Parody
Tags
  • Daily 3rd Place July 6, 2003