00:00
00:00

Post a Pic of yourself

361,700 Views | 5,729 Replies
New Topic Respond to this Topic

Response to Post a Pic of yourself 2013-01-18 20:03:58


At 1/18/13 08:00 PM, Painbringer wrote:
At 1/18/13 07:52 PM, KillerSkull wrote: That is almost exactly like I imagined you would look like.
How come I've never actually seen a pic of you before?

Because I've never found one shitty enough to post here. But since you asked nicely:

Post a Pic of yourself


Movie reviews...

"Plz don't call NASA on me I'm afraid of astronauts dude" - DJ-Ri (2015)

BBS Signature

Response to Post a Pic of yourself 2013-01-18 20:05:13


At 1/18/13 08:03 PM, KillerSkull wrote: Because I've never found one shitty enough to post here. But since you asked nicely:

Holy shit, I never thought you'd look like me!

Response to Post a Pic of yourself 2013-01-18 20:07:27


What rating would you give this picture?

Post a Pic of yourself


BBS Signature

Response to Post a Pic of yourself 2013-01-18 20:16:46


At 1/18/13 08:05 PM, Painbringer wrote:
At 1/18/13 08:03 PM, KillerSkull wrote: Because I've never found one shitty enough to post here. But since you asked nicely:
Holy shit, I never thought you'd look like me!

Oh oops, umm, I meant to say that this is me:

seriously, I look like you? I would have never guessed either.

Post a Pic of yourself


Movie reviews...

"Plz don't call NASA on me I'm afraid of astronauts dude" - DJ-Ri (2015)

BBS Signature

Response to Post a Pic of yourself 2013-01-18 20:20:43


Most recent, from last Tuesday

Post a Pic of yourself

Response to Post a Pic of yourself 2013-01-18 20:25:19


At 1/18/13 08:22 PM, Slacker013 wrote:
At 1/18/13 08:16 PM, KillerSkull wrote:
Oh oops, umm, I meant to say that this is me:

seriously, I look like you? I would have never guessed either.
The Shark t-shirt... that's you alright.

I lost the one of me in my Rammstein T.


Movie reviews...

"Plz don't call NASA on me I'm afraid of astronauts dude" - DJ-Ri (2015)

BBS Signature

Response to Post a Pic of yourself 2013-01-18 20:43:24


At 1/18/13 08:28 PM, Slacker013 wrote:
At 1/18/13 08:25 PM, KillerSkull wrote:
I lost the one of me in my Rammstein T.
Yeah, cause you know you can't retake it...

But then the quality would be good.


Movie reviews...

"Plz don't call NASA on me I'm afraid of astronauts dude" - DJ-Ri (2015)

BBS Signature

Response to Post a Pic of yourself 2013-01-18 22:07:45


At 1/18/13 08:16 PM, KillerSkull wrote:
seriously, I look like you? I would have never guessed either.

Maybe not exactly, but many of your facial features are very similar.

This is what I looked like in 2004 when I was 20 or 21.

Post a Pic of yourself

Response to Post a Pic of yourself 2013-01-18 22:24:23


At 1/18/13 04:31 PM, freshmaker49 wrote:
At 1/18/13 03:41 PM, TecNoir wrote: Waiting for my rate.
just paint your nails black, then the emo will be complete in you

Umm, I'm not emo, I just think I look good like that.


How does one sig?

BBS Signature

Response to Post a Pic of yourself 2013-01-18 22:35:47


At 1/18/13 02:26 PM, AmericanZero wrote: MEE

Sweet beard dude.

Response to Post a Pic of yourself 2013-01-18 23:00:59


and heres another picture of me taken today

i gotta haircut

ng upload is taking forever so heres a link

http://i.imgur.com/0zZSVaa.jpg

& im not some kind of fag that likes football i have no idea why im wearing this shirt


BBS Signature

Response to Post a Pic of yourself 2013-01-18 23:05:36


At 1/18/13 11:02 PM, Xenomit wrote:
At 1/18/13 11:00 PM, notYert wrote: and heres another picture of me taken today
Heh

Heh heh, heh


BBS Signature

Response to Post a Pic of yourself 2013-01-18 23:25:46


Here is another one guys.


私のちんちん

BBS Signature

Response to Post a Pic of yourself 2013-01-18 23:26:48


At 1/18/13 11:25 PM, Nor wrote: Here is another one guys.

Forgot pic

Post a Pic of yourself


私のちんちん

BBS Signature

Response to Post a Pic of yourself 2013-01-18 23:49:29


At 1/18/13 11:26 PM, Nor wrote:
At 1/18/13 11:25 PM, Nor wrote: Here is another one guys.
Forgot pic

I'ma gonna have to pull yer over and see y'all little Asian titties

Post a Pic of yourself

Response to Post a Pic of yourself 2013-01-19 01:31:09


At 1/18/13 10:07 PM, Painbringer wrote:
At 1/18/13 08:16 PM, KillerSkull wrote:
seriously, I look like you? I would have never guessed either.
Maybe not exactly, but many of your facial features are very similar.

This is what I looked like in 2004 when I was 20 or 21.

I do sorta see the resemblance. We must be internet brothers.


Movie reviews...

"Plz don't call NASA on me I'm afraid of astronauts dude" - DJ-Ri (2015)

BBS Signature

Response to Post a Pic of yourself 2013-01-19 01:35:40


At 1/18/13 11:49 PM, 372 wrote:
At 1/18/13 11:26 PM, Nor wrote:
At 1/18/13 11:25 PM, Nor wrote: Here is another one guys.
Forgot pic
I'ma gonna have to pull yer over and see y'all little Asian titties

10/10 most alpha thing I've read this kids gonna be big watch


If they set that android free it will be THE END OF ALL OF US!!!!!

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!

Response to Post a Pic of yourself 2013-01-19 01:44:52


At 1/18/13 11:26 PM, Nor wrote:
At 1/18/13 11:25 PM, Nor wrote: Here is another one guys.
Forgot pic

Not sure if srs. Maybe I should learn how to like Asians.

But u get two ratings.

Cute/10

Would bang/10


If they set that android free it will be THE END OF ALL OF US!!!!!

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!

Response to Post a Pic of yourself 2013-01-19 01:59:46


hey :)

(

Post a Pic of yourself


BBS Signature

Response to Post a Pic of yourself 2013-01-19 02:03:52


At 1/19/13 01:59 AM, ZipZipper wrote: hey :)

(

I think I know you....


Movie reviews...

"Plz don't call NASA on me I'm afraid of astronauts dude" - DJ-Ri (2015)

BBS Signature

Response to Post a Pic of yourself 2013-01-19 02:06:14


At 1/19/13 02:03 AM, KillerSkull wrote: I think I know you....

Oh....neat!


BBS Signature

Response to Post a Pic of yourself 2013-01-19 02:34:33


At 1/18/13 08:20 PM, jack-be-nimble-69 wrote: Most recent, from last Tuesday

What band do you play for, man? Awesome pic btw.

Response to Post a Pic of yourself 2013-01-19 03:59:07


I really have no idea what I was thinking when I took this photo...

Post a Pic of yourself

Response to Post a Pic of yourself 2013-01-19 05:04:57


At 1/19/13 01:31 AM, KillerSkull wrote: We must be internet brothers.

Brothers?

That would make us incestuous.

Response to Post a Pic of yourself 2013-01-19 05:16:31


At 1/18/13 11:26 PM, Nor wrote:
At 1/18/13 11:25 PM, Nor wrote: Here is another one guys.
Forgot pic

wat


I HДVЗИ'T ЭДTЗЙ SLICЭD ЬЯЗДD SIИCЭ I ШДS TЩЗLVЭ

BBS Signature

Response to Post a Pic of yourself 2013-01-19 05:45:58


At 1/19/13 05:16 AM, Boomstick wrote:
At 1/18/13 11:26 PM, Nor wrote:
At 1/18/13 11:25 PM, Nor wrote: Here is another one guys.
Forgot pic
wat

lol, how'd you find that man? Tineye isn't giving me any results when I tried.

Response to Post a Pic of yourself 2013-01-19 05:48:38


At 1/19/13 03:59 AM, dangoval95 wrote: I really have no idea what I was thinking when I took this photo...

"I could go for some cock right about now"

Response to Post a Pic of yourself 2013-01-19 06:00:00


At 1/19/13 05:45 AM, mothballs wrote:
At 1/19/13 05:16 AM, Boomstick wrote:
At 1/18/13 11:26 PM, Nor wrote:
At 1/18/13 11:25 PM, Nor wrote: Here is another one guys.
Forgot pic
wat
lol, how'd you find that man? Tineye isn't giving me any results when I tried.

Tineye is pretty useless. People use some google thing..


"you hate gays, believe in god, and dislike my posts, I still think you're cool"-FurryFox

"TarahlovesJBKscawk"-Tarah, "Those (under)pants are just adorable"-Gagsy

Last.fm

BBS Signature

Response to Post a Pic of yourself 2013-01-19 06:10:48


At 1/19/13 01:59 AM, ZipZipper wrote: hey :)

(

You're adorable.


[I've been wandering round but I still come back to you]

BBS Signature

Response to Post a Pic of yourself 2013-01-19 11:58:00


At 1/19/13 06:10 AM, Gagsy wrote: You're adorable.

Looks can be deceiving...don't underestimate me!

WHOOSSHH yeah I'm azn

Post a Pic of yourself


BBS Signature