00:00
00:00

Hold It Down

Share Download this song

Author Comments

Some Mellow Hype

Log in / sign up to vote & review!

Newgrounds accounts are free and registered users see fewer ads!

Damn....

I don't care how long ago you put this up, this is still my favorite shit by you man...

I DLed this way before I signed up for NG, on my iPod and I used it as a ringtone, true masterpiece man, keep this up.

CaliberTheButcher responds:

DANG!! haha well thats whats up. im glad you like it. holla@chaboi

10/10 5/5

no doubt a great beat. this is my kinda stuff i like to rap on. ima use a big word. OUT STANDING! lol.. uve been added to my fav artists list bro. Gratz! hope to work with u, aight man PEace!

~Rymix

Gansta

Damn dat piano was gansta

CaliberTheButcher responds:

haha dang i never woulda thought one of my oldest beats were gonna be number one on the page. haha thats whats up. im glad u like it though. and yes....the piano is gangsta as hell! haha holla@chaboi

OMG

YO Caliber, i almost died listen to dis, shit is heart stopin, u def know what u doin, Get @ Me

ay mang

i hear u on this shit bruh i like the piano this is some sick ass shit bruh keep doing shit i might freestyle to this just for u cuz

Credits & Info


Listens
4,989
Faves:
11
Downloads
444
Votes
15
Score
4.56 / 5.00

Uploaded
Mar 26, 2007
3:40 PM EDT
Genre
Hip Hop - Modern
File Info
Song
3.7 MB
2 min 40 sec

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.