00:00
00:00

Thank you TheScorcherman007 for supporting NG!

We're 11 people from our target today. Why don't you be one of them?

You can support NG too and get tons of perks for just $2.99.

Create a Free Account and then..

Become a Supporter!

{Timebomb} Preview

Download this loop!

Author Comments

43 seconds, lol. This is hard work. :S

Reviews


im gonna use this

im gonna use this in my stick movie ;)



Awezome!!

Dude this song is going to kick butt when it's done , i like so much i'm gonna use in my game im working on :p



Dude are you human?

I didn't know mankind could make such GOOD MUSIC!!!11 (the 1's are intentional!)

It was so cool when the voice sais "You have 5 seconds to ... i think that then it says "to complete this test" and then it said 5, 4, 3, 2 ...and then the music starts 'skating' and it says...ONE! lol it is so damn cool...defenitely your my favorite music artist on newgrounds and probably not only on newgrounds cuz if you finish this music you are a God.

P.S.In 5 seconds this message will auto-explode... 5, 4, 3, 2...ONE! BOOOM!!!11 lmao



Wow...

The only thing a could say is: Wow...
And: Finish this song it is so f*cking great!

Peace!
-DJ Maggot-



o_0

Wow, sick bassline you got there. Gotta tell me what you used for that :).

Can't wait until this thing is out.

True Junglist!


Click on an icon to vote on this!

Credits & Info


Listens
11,742
Downloads
2,905
Votes
285
Score
4.28 / 5.00

Uploaded
Jan 31, 2007
8:54 PM EST
Genre
Drum N Bass
File Info
Loop
687.3 KB
44 sec

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.