A Whole New world

Share Download this song

Author Comments

Something for an Animal Crossing type game...especially when fishing..If you want the beat without the tags just message me and we can talk :) Also feedback would be appreciated THANKS


Oy vey that watermark is so annoying, lol. I understand, though, it's a good call. Very chill beat, I'm really liking the simplicity. The mixing is butter smooth, too. It lends itself quite well as a background piece. The slight variations do enough to keep it from becoming tiresome on the ears too quickly. Good stuff, sir.

(What's up with combining all the NG tags into a single tag, btw?)

People find this review helpful!
kevoproductions responds:

well im kinda of new to the newgrounds thing and idk about the tags i placed spaces inbetween them lol but im trying to get the hang out if though...i usually create beats and people try to steal them smh...but if anyone would like to use that song i would not have a problem sending them to them i dont charge for game beats unless its going on a Big Top Game lol

Click on an icon to vote on this!

Credits & Info

Awaiting votes

Apr 17, 2014
11:29 PM EDT
Solo Instrument
File Info
3.8 MB
1 min 41 sec

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.