00:00
00:00

Mathetmatical Progression

Share Download this song

Author Comments

The mathematic progression of death.

Reviews


Not bad at all

Pretty damn good track. The beat was solid and the synth's you programed were pretty damn sweet. I was hoping it'd develop a bit more though maybe branch off into some more variations of the beat but overall I really liked it. Great job man keep up the good work.


Gregathol responds:

Hey thanks! Yeah I kept it a bit simple and didnt really mix it up any, but I didn't really find anything that went along with it.


and i suck?

you do nothing with real music...and i suck?


Gregathol responds:

You're a fool.


woah

this is friggen cool man good job. peace syntrus out (0_0) i'm fiven this. hit me back.



another warp bod... yay...

...welcome to the audio portal.
haha, thats fuxin hilarious 'the mathematical progression of death', sorry if that wasn't tongue in cheek. nice hectic track, few nice drills and chops in there, really wanted it to break out and do something a bit wacky. allround nice and dirty tho, i like. check out some of my stuff if u get the time, some of it might appeal to you, dunno
;ped


Gregathol responds:

Thank you thank you. I appreciate the input.


Great!

Wow, this is one of the best DnB songs i've heard on newgrounds. You rock.


Click on an icon to vote on this!

Credits & Info

Gregathol
Author

Listens
632
Downloads
191
Votes
14
Score
2.88 / 5.00

Uploaded
Jul 18, 2006
12:50 PM EDT
Genre
Drum N Bass
File Info
Song
3.9 MB
4 min 13 sec

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.