00:00
00:00

We're grateful to Zooloo75, our latest supporter!

We're 15 people from our target today. Why don't you be one of them?

You can support NG too and get tons of perks for just $2.99.

Create a Free Account and then..

Become a Supporter!

Broken -2013 version

Download this song!

Author Comments

Every year, I re visit this song, try pouring a little more this and that in it. Every year. Dunno why.
That said, this is NOT really complete, or fully evolved. It's just a version, and I'm done working on it. For this year, anyways. I am pleased, that it is liked, by the people who liked the old version.

This is the old version:

http://www.newgrounds.com /audio/listen/50887

Reviews


your vo-kills have improved ALOT since i last checked you out almost 3 friggin years ago.
its like ozzy and zakk wylde fused vocal chords. and youve really done alot with this since then. great tunes dude.


Bad-Man-Incorporated responds:

Thanks man! I joined an actual band and they are verrrrry good at pushing my limits. We are releasing an album soon! The stars of fiction. I think we have one song on here too! Cheers for the review mang.


BRO!! I love your voice! It is like Ozzy meets that guy from Nickelback. Sweet tone. I love the harmony and pitch. Great job man, very dynamic, and it has meaning.

~J


Bad-Man-Incorporated responds:

Cheers man, the fact that you think I sound like anyone famous, is rad. Really glad you dig the tune! Thanks a lot for the review!


Love the accoustic guitar man, I've been playing a lot of accoustic lately as well, gotta love the sound of it. Sweet vocal flow man, love the tune, passionate as fuck dude, rock on brother \m/


Bad-Man-Incorporated responds:

Hey dude! Glad you are around! Thanks for the words. You are a constant inspiration, man.


This song rocks man! The clean parts remind me allot of Opeth. Very nice work :)


Bad-Man-Incorporated responds:

Wow dude, really?? Thanks a lot, man!!


GREAT SONG MAN!
btw its john sanders haha


Bad-Man-Incorporated responds:

Cheers man. Is that a name change or alt account? Glad you dig it, brother!

Click on an icon to vote on this!

Credits & Info


Uploaded
May 19, 2013
10:38 PM EDT
File Info
Song
3.7 MB
3 min 12 sec
Score
4.57 / 5.00

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.