00:00
00:00

Thank you FitzroyHK for supporting NG!

We're 10 people from our target today. Why don't you be one of them?

You can support NG too and get tons of perks for just $2.99.

Create a Free Account and then..

Become a Supporter!

Keep Ya Distance ~187~

Download this song!

Author Comments

THE illest shit that NG has ever heard right here, this came outta nowhere lol ~holla~

Reviews


great buildup.

slow and powerful!!



My Bad Yo

Hey My review on "On The Run was based on this one! My bad! Heres what I have to say about that track though:

My bad man I was on the First track!! This one is nice I Like it, Although IMO the Pizz is overused in South Music (im from Tampa mann I grew up Dirty lol) you used the pizz pretty cool. I lowered the Diversity and the Originality cos I heard like almost all the Original FL studio standard kit sounds in it. If you go Online and search you can find a lotta Nice Kits with some good sounds! But nice beat man.


BeAtBrEaKeR187 responds:

dude, i dont need to be told how to get more sounds, i got a fuckin folder full of ones that ive got from the net litterally 300mb big... but thanks for tha review enywayz glad u liked it


man bro!

I like dis shit man, it had me thinkin some deadly shit..... dis beat is koo.


BeAtBrEaKeR187 responds:

thanks man, i appreciate tha review

~holla~


Dis Shit Be Poppin

A Blood nis some tight shit mayn. It remnded me of a beat i did before. Dat melodie is just sicknin mayn. What synths are those? mayn you gotta hook me up mayn. i finnaly think im outta my producers block too. tha beats i make aint like they used to be but atleast im makin them. I swear yo. your beats be gettn hotter by da min yo. you gotta teach me what you know mayn. lol i gotta relearn how ta make dark/crunk beats again.

Thanks for your vote, Killah_J! You voted 5 for Keep Ya Distance ~187~, raising its score from 3.50 to 4.00.

I hope it stay dat way for a while mayn. it deserves it.

~Killah_J~


BeAtBrEaKeR187 responds:

yeah man, i put alotta effort into this shit and it makes me feel good to hear u say stuff like this, good lookin out man
we aint NEVA gon stop puttin out fire!

~holla atcha boi~

Click on an icon to vote on this!

Credits & Info


Listens
1,022
Downloads
383
Votes
18
Score
4.12 / 5.00

Uploaded
Jun 21, 2006
3:37 PM EDT
Genre
Hip Hop - Modern
File Info
Song
3 MB
3 min 18 sec

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.