Hell-0 Toosday

Share Download this song

Author Comments

Been a while, fuckers. I still hate Tuesdays. Made this for your earholes, this morning.


All day Wednesday (today), I kept thinking it was Thursday. I got straightened out, of course, after realizing I blank out Tuesdays by thinking it's a Wednesday. (The Voice was on--that was the next good thing from that day, other than a positivity meeting and maybe playing some Blades of Avernum scenarios). Anyway, this reminded me that Tuesday happened some time this week and I was blissful in my forgetting that fact. In other words, thanks for the fucking reminder.

Good though!

Bad-Man-Incorporated responds:

At least you were reminded with some earhole raping. :) Thanks brother, appreciate it muchly.

bout time, bastard. pretty sexy riffage. glad to hear some new stuff, mang. finally gonna get some time for recording pretty soon myself. might puke some vox over some of your shit while i'm at it haha. oh, and fuck you tuesday

Bad-Man-Incorporated responds:

Hey motherfucka!!! Wassssssuuuup!! PLEASE puke up some vox...but lemme clean it up...it s just raaaaw...unless you like it that way!!
Cheers brother!


Bad-Man-Incorporated responds:

Thank you

I love tuesdays! :P

Bad-Man-Incorporated responds:

Thanks man. haha.

FUCK YO TOOSDAY! Nice jam man! You've improved your sound a fucking lot. :)

The guitars now got a very nice feel to it. I miss a bit of reverb on the drums but I guess that depends. ;D

I'll be back in action soon as well. :D

Been too fucking long. ;C

Bad-Man-Incorporated responds:

Dood, it has been FAAAR too long. U NEED TO COME BACK. We need to make something rad together.

I wish I knew you would stop by, this is a 1.5 hour job from conception to post. Just testing out my new shit for movie scoring. All raw. :) Can do better.
As for the reverb, I thought could use some too...but too little time.

Click on an icon to vote on this!

Credits & Info

4.51 / 5.00

Apr 16, 2013
3:17 PM EDT
Heavy Metal
File Info
2.8 MB
2 min 30 sec

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.