00:00
00:00

Big up to generalwinter, our latest supporter!

We're 15 people from our target today. Why don't you be one of them?

You can support NG too and get tons of perks for just $2.99.

Create a Free Account and then..

Become a Supporter!

Faded Shadow

Share Download this song

Author Comments

Possibly for a youtube intro. If not...Dig it. Happy Tuesday, fuckers.

Reviews


While listening to this i had an strange feeling i was punching somebody in the face. Great!


Bad-Man-Incorporated responds:

I love punching in the faice!


now we're talking, bitch! some slick anger, you know i love it! good to hear some proper music from ya hahaha


Bad-Man-Incorporated responds:

Haha, cheers man, I know...has been toooooo long!!


Nice and heavy, I'm loving it! The drums in particular sound really varied and it shows with the rest of the 'song'. Only issue is how damn short it is, I literally tried to pause it at the end just to keep it from ending. Instead I clicked a tiny bit too late and ended up replaying the song (not a bad alternative).


People find this review helpful!
Bad-Man-Incorporated responds:

Haha, cool. Glad you dig it...was short on purpose. Glad you like the drums, I am finally, very happy with them as well. :)

Cheers for the review, man.


\m/


Bad-Man-Incorporated responds:

coo


fuck yeah!


Bad-Man-Incorporated responds:

Glad ye dig, brother. \m/ Tuesdays are always good days to hit me up for metal. haha. Cheers man.

Click on an icon to vote on this!

Credits & Info


Listens
1,735
Downloads
78
Votes
27
Score
4.42 / 5.00

Uploaded
Jan 29, 2013
4:29 PM EST
Genre
Heavy Metal
File Info
Song
759.7 KB
39 sec

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.