00:00
00:00
Newgrounds Background Image Theme

The Moon's Lullaby

Share Download this song

Author Comments

The moon's gentle rays calm fears. Listen to the sweet, relaxing melody...

Log in / sign up to vote & review!

Newgrounds accounts are free and registered users see fewer ads!

Needs words....

It's still a 5/5 10/10 from me, but it feels like it needs lyrics for some reason...

I'm going to download this and see what I can't come up with. ;3 I'll get back to you with that thought...

MusicalRocky responds:

Haha sweet, let me know how that goes.

-Rocky

Love it, but...

Is it possible you've played Baldur's Gate: Dark Alliance?
It's almost the same as the opening tavern theme.
But it's a beautiful piece and I love it. An easy 10 in my book.

-Sil Approves-

MusicalRocky responds:

Nope, I've never heard of the game.
But I'm glad you like the piece :D
Thanks for reviewing!
Rocky

Wow.

This is beautiful, really. Was it all computer generated, or did you add to a piece of your own?

But truly, it is a gorgeous little... lullaby, like you said. Definently a favorite, and I;m going to download a copy to add to my studying playlist if you don't mind... :-)

MusicalRocky responds:

:D Thanks. It's all computer generated, yeah. If I had a mic, I would record this.

I'm glad you like it! Feel free to download and study :]

Thanks again,

Rocky

:0 OMG!

Except for a few notes, this sounds exactly like another lullaby I made about a month ago! I almost freaked. I'm like, "OMG! This sounds like Skye's Lullaby!" By the way, Skye is a furry I made up XD I had to give this a high rating because of the almost exact similarities. Wow, so going in my faves!

MusicalRocky responds:

Haha that's cool. So like, upload it, I wanna hear :D

Lol thanks for reviewing, and the favorite!

Rocky

this is nice

this is a nice calming peice it helped me to calm down I was quite angry today thx a lot

MusicalRocky responds:

Lolol. Sorry I haven't responded to this until now. :(

I'm glad this calmed you. Anytime my music helps someone, it makes me glad.

Credits & Info


Listens
3,195
Faves:
7
Downloads
332
Votes
6
Score
3.98 / 5.00

Uploaded
Apr 4, 2006
7:16 PM EDT
Genre
Classical
File Info
Song
3 MB
3 min 19 sec

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.