00:00
00:00

Big thanks to TheScorcherman007, our latest supporter!

We're 15 people from our target today. Why don't you be one of them?

You can support NG too and get tons of perks for just $2.99.

Create a Free Account and then..

Become a Supporter!

tF-[Raven]-NG Version-

Download this song!

Author Comments

Same as aquanox, want full? leave email :P A lil rave type song here

Reviews


This sounds fimiluar

hahaha, I know where this song started!!! No matter it kicks ass anyways!!! Very good job!!



hahahahah sorry!

i forgot to leave my email in the other one^_^ hahahahaah

DJFanta5t1c@yahoo.com

kick ass work!



Wow.

I love your stuff, really. this song's a go-getter....whatever that means.

dang, i need to contact you, you seem to like making stuff that i like to make. i mean, by the style and climaxes and beats, etc. i know my stuff on this account is utter crap, but im making completely new stuff now.

k, enough talking, peace out.
hope to chat later on.


tF-ownedyou responds:

thanxz bro! this song has alot of energy into it, but of this is just plain FL stuff lol.. but thanxz anyways.:D


OMG you are on a roll with the kick ass tunes!!!

Damn man nice job on this piece as well it sounds just utterly amazing. It seems that every song you make is incredible. This song had a sweet beggining synth and it rolled out to such a sweet beat later on in the song! I hope you keep making great tunes like you last three songs, and BTW could you please send me Aquanox and this song to my E-Mail which is.....
captcrunch1989@yahoo.com
thats would be most appreciated and ive also spread the word about your awesome music so expect alot of newcomers listening to your songs k!!
Again keep up the fantastic work and i hope to hear more from ya soon!!!
Sincerely,Your biggest fan
Capt.Crunch22


tF-ownedyou responds:

You need to get msn messenger.. lol.. i dont do things by email... i do it by messenger. ty. try to get msn messenger. :D


OMG!

The synth in the beginning is sooo sexy. tF did own me. Keep making music man! The drums were also awesome.
Check out my music [trance] and tell me what you think.


tF-ownedyou responds:

Its just a basic 404.. lol.. well, i made the 404.. but yeah, its just 404 bassline synthisyzer :P

Click on an icon to vote on this!

Credits & Info

tF-ownedyou
Author

Listens
872
Downloads
417
Votes
24
Score
3.86 / 5.00

Uploaded
Feb 8, 2006
4:43 PM EST
Genre
Trance
File Info
Song
3.8 MB
4 min 6 sec

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.