Be a Supporter!

ATM.on (SH)GoingInCircles

Download this song! Lights Expand Collapse

Credits & Info

Uploaded
Dec 28, 2010 | 12:44 AM EST
File Info
Song
3.9 MB
4 min 15 sec
Score
4.39 / 5.00

Related Content

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.

Score:
Rated 4.39 / 5 stars
Plays & Downloads:
1,530 Plays | 96 Downloads
Share Links:
Genres:
Hip Hop, Rap, R&B - Hip Hop - Olskool
Tags:
None

Author Comments

THis is a lil diddy, for the folks that wash their dirtys at legit jobs instead of gettin their head beat by sum skeezy Indians or Pakis. Also a song for tha folks that are entrepreneurial when it come to life, lemons, and actually growing the lemon tree so you don't buy the lemons and pay an over head. It's all about personal wealth ;)

Beat is by ShaggyHaired, vhat a fucink BEAST rrrriight?

Overall I think the song fit the beat really well with the concept of being stuck in anonymity through the decision to grow that lemon tree and wash your dirtys. Always wash your dirtys, fool be stinkin

oh yeah got sum lyrics this time, wrote em when I heard it so this song wasn't affected by the most terrible peripheral hard drive crash of all time. This song, Good song, NEW song. ENJOY SONG!

Verse 1
I almost never had a friend we was just always aquainted
but got a couple people close enough to be a relation
might be a patient for something psychopathic
mind bottled for patience till I go wrap it in plastic
Roll deisel in dodge so cautious for sum blue flashers
and watch the traffik all around me for them spook bastards
i'm to plasterd I should watch where i'm goin
but it's the same damn road, just a different commotion
I could never know the difference and just wander forever
I can switch lanes but same route will always bring treasure
bite never of the hand that feeds
but if you made it on your own a clever plan is teeth
You understand the feat? cuz it's supply and demand
Stipulation is seclussion, green thumb on the hand
It keeps on thumbin a grand but with 2 jobs and a farm
I find it hard to leave the house or even out in the yard, where my cigar?

Chorusx2
I'm tired of bein nameless but thats just how the game is
Never trusted cameras and I don't want to be famous
only wanna get up out the gutter that i'm caged in
So i'm workin shifts and servin loose hand exchanges

Verse 2
Gone on 2 full times, tryin to get a leg up
cuz IRS investigates 10'000 dollar set-ups
Got me feelin fed up, I'm stuck in the mud
It seems the only way to make is to hustle a drug
so in laymans the game is the same as it was
gettin dirty while you tryin not to ever get scrubbed
the match is struck, so I'm blazein in the cab of my truck
and every day it stays the same but I ain never gave up
If im stranded I have a companion inside my head
who once convinced me I should thrust a scissor at fed
almost ended dead,now got a different perspective
but life still stays the same as your visions collected
Improvised and corrected you spin it up in a tape
Then distribute as wisdom instead of sumthing ornate
In the age of big brother with a book of your face
you gotta float so inconspicuous to never get scraped

Chorusx2
I'm tired of bein nameless but thats just how the game is
Never trusted cameras and I don't want to be famous
only wanna get up out the gutter that i'm caged in
So i'm workin shifts and servin loose hand exchanges

Verse 3
I dwell alone like my home was a cave
Back room set to harvest man i'm closin the drapes
hope to escape, but never even catch me a moment
Only way to make your money without catchin a quotient
I need nada. no 'paid in' unless it supplies
I have technical talent, I'll make it double in size
I'm not the government type, but seen a couple steel badges
enough to know I shouldn't make my habits atractive
lights causein a static they put resistence on the cable line
if I keep it all on schedule never see a dark time
heart line strum love from the sway of leaves
She got good culture never gonna catch a disease
I wouldn't beg you to leave, but still you're fixing to go
i'm stuck in farmland this house just isn't really a home
but with a different approach, I'd see bars and a cot
I guess I should have had a different wish on star when it shot

Chorusx4
I'm tired of bein nameless but thats just how the game is
Never trusted cameras and I don't want to be famous
only wanna get up out the gutter that i'm caged in
So i'm workin shifts and servin loose hand exchanges

Reviews


ImmoImmo

Rated 5 / 5 stars

LYRICAL!!!!

Southern lyricism is very alive, its art like this taht makes me go hard lyrically for the south. I been gone for a minute cuz I quit rapping cuz I didnt want to be famous, funny I hear those same words in this song. Hit me up if you still want to collab, IM back around to stay, even doing shows now.


People find this review helpful!
LyRikLyNkLyNd responds:

Hahaha, I wish I would have been around here to see this when I needed to. I'm glad you're doing BIG things now bro. Maybe we could still hit with a collab, I want to come see your set-up when you start bangin on those swag fags in ATL. Just know that if you throw sum mix-tapes iinbetween tha Magnatune shit, I'll be here on any concept that YOU have. Stay up


QSikQSik

Rated 5 / 5 stars

Fire

Keep tracks like this coming. Your flow runs for days and your vocabulary is up there.


People find this review helpful!
LyRikLyNkLyNd responds:

I told you i've been workin! more to come


shaggyhairedshaggyhaired

Rated 5 / 5 stars

You

Fuckin' destroyed it as usual.
Glad to see you're back in business, bro.


People find this review helpful!
LyRikLyNkLyNd responds:

Business indeed, I figured I would only have to tag it to get ur attention, Told you I had ya! Great beat, with a song that GOES....


ElderBabajiElderBabaji

Rated 4 / 5 stars

Green thumb on the hand/It keeps on thumbin a gran

AIIIGHT, I felt this one, well written, even if some rhymes are forgettable, there are a bunch of heavy ones that left me thinking. Also for me I felt like the chorus could be more melodic with this beat, I really feel the rhyme for it, it's my favorite of the song, but this could be catchy AND deep with singing or some sample.

But overall this is a dope track, rhymes opening up each time I listen and a dope, powerful beat. I'd give it a higher rating if I didn't feel it could be even better.


LyRikLyNkLyNd responds:

Great review. I feel you on the hook. I always just drop a slick 8 on the chorus and let it ride, can't really croon lol. I really appreciate what you said about the writing, I wrote the verses and chorus in about 2 hours. Alot of lines are forgetable when you just breeze through with brief revise. Also sum times I'll just put one easy line to get into another complex one. It all makes me sit back and asses my talent, and also know that I need to put in more time to come up with sumthing that will really catch on. Thanx for the words