00:00
00:00

Big thanks to TheScorcherman007, our latest supporter!

We're 15 people from our target today. Why don't you be one of them?

You can support NG too and get tons of perks for just $2.99.

Create a Free Account and then..

Become a Supporter!

We Run This Town (Acoustic)

Download this song!

Author Comments

READ BEFORE YOU RATE!

before you guys bomb this and say, "this isn't punk" remember, even blink 182 did slower songs. so dont be a knob. remember punk is about doing whatever you want and not giving a shit, so if you decide to bomb it cause you think it was "labelled" wrong, then you clearly dont know what punk is, since it's all about not being labelled. that being said enjoy. (it's also kinda rough right now)

Add us on facebook here!
http://www.facebook.com/p ages/In-Spades/1350234865 16723

Reviews


I think half of the zero bombers...

are due to the fact that you called blink 182 punk lol. the lyrics to this song seem punk to me, but at the same time kinda emo to be honest. I think it would sound better as a faster song with electric guitars and such cuss right now it just sounds.... meh... but then again who am I to say whats punk and whats not? either way this was still a nice little song.



hmm... why so low?

I smell some Zero Bombers, and i do not approve. Just cause it's not your idea of punk because it doesn't sound like the ramones or something doesn't mean it doesn't fit the genre, as posted above. Punk is about being yourself. So dont be like that. labeling punk to a sound is just conformity.


People find this review helpful!

woot!

i dont know how im the first to review this, but i LOVE this. its bouncy and happy lol. this is song #1 material!


People find this review helpful!
SergentGetz responds:

Hey! thanks for the review, it is still kinda rough... but we're gonna redo everything and patch it all up, You should add us on facebook and suggest us! thanks for listening!

Click on an icon to vote on this!

Credits & Info

SergentGetz
Author

Listens
1,028
Downloads
167
Votes
77
Score
4.12 / 5.00

Uploaded
Dec 10, 2010
5:33 PM EST
Genre
Punk
File Info
Song
2.5 MB
2 min 44 sec

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.