00:00
00:00

Check out NOOBHACKX, our latest supporter!

We're 14 people from our target today. Why don't you be one of them?

You can support NG too and get tons of perks for just $2.99.

Create a Free Account and then..

Become a Supporter!

The king is back (FT: BAF)

Download this song!

Author Comments

Fresh. Just got inspired, dropped a track, dropped it to baf, and he blessed it. Check the fresh.
Enjoy, rate n hate. Word (Beat from shadowville.com)

Chorus

The King is back now
Wooooaaaaooooo
No need for my name bitch
The King is back now
Wooooaaaaooooo
No way that id leave this
The King is back now
Wooooaaaaooooo
No need for my name bitch
The King is back now
Wooooaaaaooooo
No way that id leave this

Madwigged

God its good to be back on the throne,
Game went limp without but who woulda known,
That the true deal king, coulda had such effect
And that in his abscence that lame's would claim next
Not sex, but tapping, the booty of this rappin,
Oops i spilt can i please just get a napkin,
Clean up, fiends sup, man i need an asprin,
Y'all flow with no passion, ready for the askin,
But i'll think ill take it, this a celebration,
Bringin it hard bitches and all you fag's is just fakin
Im the man on this and im bringing home the bacon
Hot skillit when i kill it, and it sizzles when you feel it
Feel fresh with the best and theres no way to conceal it
Hot like the sun watch your skin while its peelin
Any M'cs try to step and you bet they'd be reelin
Ima give you my best any less and id be stealin

Oh shit baby im switchin it up,
You woke up suddenly and im deep inside your butt
Razor on my dick so your anus got cut
Now try and stop me when your shittin out blood
You gettin jacked, and im taking your stuff
Sit down shut up caus im calling your bluff
Bark like a dog man that shit was just ROUGH
No titty for this kitty so i guess its just TOUGH

Chorus

BAF

If the king is back then I guess Im his right hand man, cause I formulate the plan,
to conquer the hearts and the minds of the people, all the cats before were so feeble, I need you to kneel down and recognize the crown,
cause im feeling like im finna gonna unleash the hounds, why you acting so motherfuckin proud,
don't you hear us now, and we acting like snow plows, moving songs like that white powder,
dont you see the power, of this divine right, gotta be a gift from god for this lyrical might,
and im finna send the royal knights to tax that ass, and you better pay or im finna take that ass,
and when I get you back im finna smack that ass, and if you talk back im finna bash that ass.
then im gonna roll up the grass, take a couple hits and pass it to the king, then he pass it back to me, dont you see,
the land is ruled by some stoned ass G's. Bitch please, I dont wanna see you beg and grovel on your knees,
just open up that mouth and say put it in please. And if you dont please, ima throw you in the dungeon until you deceased,
youre only hope of escape is superman played by chris reeves.

CHORUS

Reviews


Wazz Cooin

HOt Song !!! i Just Wish You Could Been A little Hyper....


Madwigged responds:

Well,,, I got a new track coming in like 2 days that is the fastest shit i ever spit.... Stay tuned...


hahaha nice!

Catchy hook! "Theres no name for my name, bitch!" haha....Solid quick spit! Props to BAF on this as well! 5/5 and download


Madwigged responds:

Word. Thanks homie...

Click on an icon to vote on this!

Credits & Info

Madwigged
Author

Listens
1,413
Downloads
137
Votes
111
Score
4.26 / 5.00

Uploaded
Aug 3, 2010
12:23 AM EDT
Genre
Hip Hop - Modern
File Info
Song
3.9 MB
4 min 19 sec

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.