00:00
00:00

Check out ruthlesace, our latest supporter!

We're 12 people from our target today. Why don't you be one of them?

You can support NG too and get tons of perks for just $2.99.

Create a Free Account and then..

Become a Supporter!

Dj_Seri-Power Struggle

Share Download this song

Author Comments

Uhm, FIXED MY COMPRESSING PROBLEM erhm...erhm...thx blackhawk

Reviews


This is the S**t right here!!!

Nobody like U man, keep up the work and submit more music man. I showed some of my friends your music and now they want me to make some copies for them. U rock man!



A nice Two O'Clocker!

This is good, the main melody is brilliant, excellent harmonics between the bass and melody. You have a talent! Keep it up.

One thing though... I didn't really like the "bridge" part, it seemed to happy for the rest of the song, felt kinda outta place... I would probably have mixed out leading up to that... Anyway, this is another one i would buy in a shop...


DJ-Seri responds:

hehe


Wow

You reviewed one of my songs quite awhile ago, and I made a mental note to check out your stuff, but never did

man was I missing out, your songs are so good

Heavy techno dancefloor type stuff is exactly what Im gonna try next, so maybe I should imitate some of your styles...

5/5 if you want...check out some of my new stuff to see how Ive progressed


DJ-Seri responds:

Haha, i remeber you! lol thx!


cool man

I dont write dance electronic tunes.. so i wont judge your work... but i am a party and rave organiser and i tell u... your tunes are super famous among my onturage... Keep it up... by the way... i think i might start emailing u for more of those songs of yours if thats not a problem?...


DJ-Seri responds:

wow, never knew anyone apreciated them like that, well email me. thx


Sweetness!

Hey, this is great. Could use a little more bass, but I don't know what im talking about since im on a crap stereo with no sub. :) I love it, must download when I get home!

DJ BLiX

Also, what's your MSN man? Mine is dj_blix@yahoo.com
and my AIM is
DJBL1X


DJ-Seri responds:

hey thx, d_j_s_e_r_i@hotmail.com

Click on an icon to vote on this!

Credits & Info

DJ-Seri
Author

Listens
1,238
Downloads
628
Votes
64
Score
4.31 / 5.00

Uploaded
Oct 11, 2005
2:47 PM EDT
Genre
Dance
File Info
Song
3.5 MB
3 min 51 sec

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.