00:00
00:00

Lost Worlds

Share Download this song

Author Comments

Took me a while to compose, but im glad i finally finished.

Review if you have something to say, I take all my reviews as critiques and apply them into future songs. (it don't mean your reviews have to be critiques)

Enjoy the song, hope you guys enjoy listening to it.

Reviews


Great song

Its sooo epic techno!


People find this review helpful!
Baby3ater responds:

hahaha fo' show!


Fruity Loops at its best

This is what more songs should sound like on Newgrounds. I like how you used the hi-hat a lot...

Great job and the names not that bad ;)


People find this review helpful!
Baby3ater responds:

Been a while since i got a review on this track =]
Haha -but yeah I still use FL9 to this day.
Glad you liked the track though =]


Dude!

i've got to say this song is awesome. :D


People find this review helpful!
Baby3ater responds:

thanks


OMG

So I listened to this on my itunes and had the visualizer on at the same time. Your song has the coolest visualizer I have ever seen. You so need to check it out. I have been listioning to your song for a long time, and have always liked it. But that was just amazing. Great job. :D


People find this review helpful!
Baby3ater responds:

haha your right, it does look cool!


omg

u lost 2 stars just coz of ur name and then u lost 4 stars coz of the faults of the song


Baby3ater responds:

I can understand the reason for the "name", but can you at least tell me what you didn't like in the song?

Click on an icon to vote on this!

Credits & Info

Baby3ater
Author

Listens
14,765
Faves:
140
Downloads
1,804
Votes
631
Score
4.45 / 5.00

Uploaded
Mar 31, 2010
9:23 PM EDT
Genre
Techno
File Info
Song
7.4 MB
4 min 5 sec
Tags

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.