00:00
00:00

Dj-C -Happy Times! (final)

Share Download this song

Author Comments

My Finished version is finally here!
:D
One of my favorite songs i have ever made and the most time spent on it!
This one is A dance song that I really did not know how it came to be, or what inspired me!
i like what came out tho!

STATS:
About 50 Patterns: 11 leads, 9 FX and crash cymbals, 5 kicks layered MISC., 3 hats and 5 clapz (Layered), 3 basses, 4 pianos, 5 plucks and MISC. Leads, 2 vocals, and 3 transitioning sounds.
over 20 mastering plugins and or FX plugins in the mixer.
2 master-set plugins.
about 9 hours of work.

hard worked song.

Thank you for Listening in! And please, REVIEW AND RATE! and feel free to share with others!

thanks again, and most of all,
Enjoy!

-chimy727 ;D

Log in / sign up to vote & review!

Newgrounds accounts are free and registered users see fewer ads!

Amazing Feat of Mixing

I've just started using the full version of FL Studio 9 Producer Edition and I was wondering what FX you use to get that Hi hat sound? because I hate all the ones that i've been using.

BTW Awesome job on this one

WEEEEE!!

HAPPINESS EVERYWHERE!!

Pretty Good

For using FL for a year, I have to say, this is pretty good. I guess I don't know too many producers, but the ones I do have the pleasure of knowing have used FL for 3-6 years. I'm impressed by the quality of this song. Keep up the good work ^_^

Peace and Bass,
xxAisarene

Chimy727 responds:

Thank you! a good compliment to recieve! :D
-chimy727

:)lazyMe...I'mKewlYouAreKewlWeAreKOOL

I like this song. Can't criticize I'm too lazy right now.

Oh wanna hear about my friend Dick he lives down there next to Harry. JK I couldn't resist to say that joke. I made it up BTW ^,^

Chimy727 responds:

rofl thats new for you!
didnt even notice
funny joke lol
xD
thanks i guess!
-chimy727

Wow, here's a masterpiece in the making.

Anything I could have suggested has already been said, so I'll just say, good job! Here's hoping its rating continues to climb!

Chimy727 responds:

lol yeah.
thanks a ton for the review!
:D

-chimy727

Credits & Info

Chimy727
Author

Listens
4,960
Faves:
18
Downloads
618
Votes
25
Score
4.88 / 5.00

Uploaded
Jan 29, 2010
5:17 PM EST
Genre
Dance
File Info
Song
6.2 MB
3 min 51 sec

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.