00:00
00:00
Newgrounds Background Image Theme

infitroller just joined the crew!

We need you on the team, too.

Support Newgrounds and get tons of perks for just $2.99!

Create a Free Account and then..

Become a Supporter!

Lacerate-a-haYdu

Share Download this song

Author Comments

My freestyles alway get bombed with no reviews, sum times my tracks do too. Heres to whoever's doin that shit. Cheers, you inspired me you parasites

Beat- HW Day3 Beat6
Vocals- Mesulf

(Bridge)
The cleaner my demeanor, the more ya'll hate
I'm thick like the consistancey of Valspar paint
Balisong to your neck for seperatein epidermus
Ya eye hustle me but I don;t care what you concerned with

(Verse 1)
/Supplied like Grainger, im industry equiped
Fugative I am comparein vehical to tenor quick
Eat your dinner with a subtle glance to see if i take it
Ya side ways eye one time I get abrasive
/cultivate your nature, through the teachings in my nomenclature
If youu are conflicting I swiss cheese you with a seven blader
leave u bleeding, c- u later, I want 2010 on paper
If ya don't ablidge by mine I am at times a mutilator
/Hows to say the best thing to come up was an automater
On and off of tones robots drone with less labor
I'm twice that Squared and rounded up to the highest
The equation of sensations thats bounding up for the prizes

(Bridge)

(Hook)
/Autobiographical anomalies,
They made their story up and now don't even wana honor me.
Honestly, I speak in double ended opinions.
Cuz, maybe i'm schizophrenic or lyricly im a minion,
/searchin for your opinion, but you don't have the respect,
To give sum props to my style that lascerated your neck.
I am a vet on the issues, climbin like a reptile.
Sicker than the spawn of swine flu and the west nile.

(Bridge)

(Verse 2)
/my stance is so ernest, ya understand my firmness?
Not searchin for respect because i have already earned it
learnin from the people back at home like Helen Mervin
I never when to school so my medula needs service
/feelin introverted but never ex-communicated
Rap Lab 101 till my name is illuminated(Yeaeaeaeaea)
they abuse my name and boo me daily
But I ain phased till probie violate and try to cage me(I thought you said it was positive?)
/ I largely poppulate my noggin lately
3 months back at the bar my p.o made me (damn)
Life's a bitch ain it?(yeah it'll fuck ya and leave)
Thats why my own initials scar the left side of my sleve

(Verse 3)
/Never Acquiescent I deflect your ass in seconds
Look into the mirror see madhatter as my reflection
stenogrephy My life as if on stand at the corrections
I need no introduction only beer that it's domestic
/Swing and bust a haters head with bottles when i'm wobblein
While modeling a careful plan to topple these comodities
Constantly perscribe correct dosage for the head case
That wants to turn us all GOP like a red state
/Easily concieve my own puzzle of importance
But still hold true to the peices I was formed with
Exorbitant performances have got you lookin dormant kid
New Year's on now lets see what is in store for it

Log in / sign up to vote & review!

Newgrounds accounts are free and registered users see fewer ads!

oh wow!

You have a very unique flow, fuck all those wack cats who 0bomb your shit! This is one of the most lyrically ill stracks i've heard on this site!

LyRikLyNkLyNd responds:

Thanx so much

wow

-standing ovation-

props to u fam with hats off, sick rhyme scheme and lyrical structure.

~Rymix

LyRikLyNkLyNd responds:

Thanx Rymix, I appreciate it

4.25 / 5.00 (+ 0.089)

this is pretty tight, I only see a few bars that cud b taken as a diss. If u still wanna battle I'm def up for it=) but this is a tight track, mad smooth=D good shit n haters fall off wit time=)

LyRikLyNkLyNd responds:

Dude why Did you come at me with a diss track? This is obviously the perfect song for you, or this one..http://www.newgrounds.com/audio/
listen/302711

If you get 0 bombed...

...it means your good enough to be hated and envied...so if you dont wanna get 0 bombed just be shit-tastic, its as simple as that.

As for this track: Great; ya flow with this HW beat like a flowing liquid (I got no creativity right now). The lyrics are like good meaningful lyrics. And the other stuff is like mighty fine stuff mixed with cool things. You know what I mean? Good musmix!

LyRikLyNkLyNd responds:

Thanx bro, i have too much creativity right now =)

i like

Lyrics and flow really good on this one. I think a couple spots may be a little rushed. For the most part it is consistent though. haha "double ended opinions" Yea I agree with haywire. I usually post my lyrics for people. I think someone asked me once and Ive done it since. It gives the listener something to read and keeps them interested. As for the zero bombers. Not much you can do. Eff the haters!

LyRikLyNkLyNd responds:

yeah I've been doin it lately, just was too stoney last night lol. Sum sounds rushed yes, this is the first time in bout 2 months I rode the chevy's all the way through. I was recording in four bars till sumone said it sounded like ass on 40 cal.

Credits & Info


Listens
1,384
Faves:
2
Downloads
58
Votes
5
Score
5.00 / 5.00

Uploaded
Jan 3, 2010
9:17 PM EST
File Info
Song
3.1 MB
3 min 27 sec

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.