00:00
00:00

[Diego More] Whateva Ft. KB

Share Download this song

Author Comments

Diego More- Msee Mercury, Naysly
Whateva Feat. Kill Bill aka Dj Nitemare.

Reviews


HAhahaa!!!! holy shit. is that Kill Bill?

Long time no see homie.


People find this review helpful!
Naysly responds:

Yup, that was KB


damn

great to see this test time and make it to the front board again! Love this track! I think Ill redownload. 5/5 and where's the tracks at? Keep up!

Klazik



nice shit

vybe beats productions i see, they dope. this song go hard man, keep doin wut u do.


Naysly responds:

Thanks, bruh. I'm glad you liked it!


Str8

I was feelin alll the verses, very welll written with clever metaphors but the hook didnt really catch me at first but i guess a second listen threw it kinda grew on me...str8 track fellas keep bangin em out

-Ryder



CUT THROAT

ITS OVA.YOU N***AS KILLED THE BEAT.YOU BETTER THAN MOST OF THE N***AS IN THE RAP GAME,THEM N***AS AINT LYRICAL


Click on an icon to vote on this!

Credits & Info

Naysly
Author

Listens
4,352
Faves:
12
Downloads
228
Votes
242
Score
4.26 / 5.00

Uploaded
Dec 20, 2009
1:35 AM EST
Genre
Hip Hop - Modern
File Info
Song
6.4 MB
4 min 42 sec

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.