00:00
00:00

Big thanks to ApocalypseTitan, our latest supporter!

We're 10 people from our target today. Why don't you be one of them?

You can support NG too and get tons of perks for just $2.99.

Create a Free Account and then..

Become a Supporter!

HW - Experiment 102

Download this song!

Author Comments

another relaxing chill song i made a while back, hope you enjoy it.
-Haywyre

Reviews


wow.

while listening to this osng, i looked inside of myself, and had a music induced trance that felt wonderful. thank you.


haywirehaywire responds:

yup thanks


Question *?*

how do u make ur drums real drum kit or synth? drum pad something of the sort cause ive been lookin for a good one an i can find any part frm the one on my keyboard

oh yea 8 out of 10 its good but uve made some pretty awesome ones but this one doesnt really work for me


haywirehaywire responds:

aight thanks


Love it!

It seems like Apoc doesn't like experimental stuff... well as an artist you can't develop yourself when you don't try different things.. omg i hope i got this right with my crappy english-knowledge xD

Dude, I've decided to download this after 7 seconds..

Drums = Awesome
Piano = Awesome (You know I love pianos :D)
Feeling of this song = Pure Awesomeness!

Faved!


People find this review helpful!
haywirehaywire responds:

haha no worries man, thanks for the review


whoa

this song makes me feel so trippy, as if im walking through the mind of Edgar Allen Poe. 5/5


haywirehaywire responds:

haha thanks bro.


ehhhhhh

i feel as if you are getting away from that hip hop element you gotta bring it back


haywirehaywire responds:

...

Click on an icon to vote on this!

Credits & Info


Listens
2,259
Downloads
158
Votes
115
Score
4.31 / 5.00

Uploaded
Dec 14, 2009
5:11 PM EST
Genre
Hip Hop - Olskool
File Info
Song
6.7 MB
3 min 39 sec

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.