00:00
00:00

Check out Squiel, our latest supporter!

We're 13 people from our target today. Why don't you be one of them?

You can support NG too and get tons of perks for just $2.99.

Create a Free Account and then..

Become a Supporter!

Omegas sirens

Download this loop!

Author Comments

My first attempt to make a techno loop. Plz review.

Reviews


alright

dude tip it is a loop it just wont loop on ng so dont listen to DeathSyctheHell
cus after music is done playing NG auto stops it for a few seconds before replaying, DeathSyctheHell doesnt know what hes talking about man dont listen to him (= no loop will loop without stop on ng so.... its a shame, lol.


Inuyasha224 responds:

Actually my fixed version doesnt have a long pause. a fourth maybe i forgot to wrap the loop i set it to leave remainder lol.

Ima soopid monkey

thx 4 the review and the kind words

Inuyasha 224


not bad but...

only problem was that it didnt inspire me


Inuyasha224 responds:

im sorry but this song wasnt all that good but it was my first try at makin a song


Hmm

For a start, it is pretty good, please make more and make them way longer.


Inuyasha224 responds:

Thanks but i probably wont make too many more. I sorta have a crappy computer so... This was a first attempt at making music.
Thx for the review^_^

Inuyasha224


It was ok

Don't think it was a loop cause it stopped for a few seconds before it replays again.


Inuyasha224 responds:

I was afraid of that. Im not real good yet. Im still learnig how to use fl studio so that might be why.
Thx for the review^_^

Inuyasha224

Click on an icon to vote on this!

Credits & Info

Inuyasha224
Author

Listens
475
Downloads
179
Votes
3
Score
2.67 / 5.00

Uploaded
Jul 18, 2005
12:19 AM EDT
Genre
Techno
File Info
Loop
360.1 KB
9 sec

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.