00:00
00:00
Newgrounds Background Image Theme

Mario Scat!

Share Download this song

Author Comments

EDIT: +100 VIEWS!!!!! HOLY SMOKES!!!! THIS IS AMAZING!!!!!!! well people, thanks for that, I aprecciate it! A LOT! I'll take this as my Christamas present :D

well, my first acapella ever. IM SO PROUD :D
well, this one is as the name implies. SCAT. so, I did this one as a "training" of my "skills". I hope ya enjoy this acapella! or should I say... SCATAPELLA.

...

Ascatella.
Acascatella.
Acapelscat.
yeah.

EDIT: FORGOT SOMETHING. in case ya liked this (yeah, right), Im open for suggestions, name it and I'll (try) to acapella it. oh, and Im starting to get better at this, I promise the next one aint gonna be this crappy...

Log in / sign up to vote & review!

Newgrounds accounts are free and registered users see fewer ads!

Enjoyable

This is amazing! I very much like this.

very nifty

for a first time doing acapella its pretty good. could use more work but thats what reviews are for. Keep it up :D

Stickel3 responds:

hehe yeah, it could be better.... but Im thinkin 'bout remaking it later, when I have more experience, whatcha think?

LMAO

Finally you got me, Stickel, but you're still a noob... Sorry mate, but that's the true.
Anyway, this acapella ROCKS! I just won't give you ten 'cause i don't like you. Meh...
But it's realyy good. Congrats!

Stickel3 responds:

...SaintGian?
awkward.

oh, and did I mention that was my FIRST ACAPELLA EVAH? I think I did. so of course Im a noob... meh, thanks for the 9 anyways, send me a PM for suggestions :D

lol

I thot this was awesom.

Stickel3 responds:

wow... I actually got a 10 in this? wow, thanks mate! haha thank ya very much :D

Credits & Info

Author

Listens
1,779
Downloads
58
Score
Waiting for 1 more vote

Uploaded
Aug 5, 2009
3:54 PM EDT
Genre
Video Game
File Info
Song
717.1 KB
46 sec

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.