00:00
00:00

Check out BELLUMART, our latest supporter!

We're 14 people from our target today. Why don't you be one of them?

You can support NG too and get tons of perks for just $2.99.

Create a Free Account and then..

Become a Supporter!

PaNdOrA-Wilted Dreams (Beta)

Download this song!

Author Comments

A bit of what is to come. please listen to the song below if u havnt. REVIEW PLZ thanks!

Reviews


Nicely done!

This has a BEAUTIFUL flow to it. It is as you would say "pretty" very, very "pretty".

Great job man. I can see this will be a great track when you get it finished. And I dunno about the drum thing anymore... it seems to be your signature drumline now :p

Keep up the good work. I can't wait to see what happens when you get to work with BOUNC3 for a while longer. Hopefully you'll have a bunch of new things to show me :p

Keep em comin man!


Pandora-Tranquil responds:

yep he is teachin me all kinds of stuff (kinda) he really helps me alot.

but my new song is gonna PWN his ass off =P

Victory vs the swedes, get ready!


Well pandora

It's nice to see your progress ;D.When i'll get my cpu back ill teach ya another thing or 2 man...great stuff


Pandora-Tranquil responds:

couldnt do anything without u bro, u taught me alot already.


lovely

ok man.

a good beggining, the lead sound seems to blend in with the others somehow.

maybe one more pad will make it sound nicer.

but great synth choises, the only synth i dont like is the 8-bit synth.

great beat!

keep it up!

-Psybot-


Pandora-Tranquil responds:

thx dude, what 8-bit synth u mean? is it the bass or what? (idk what ppl mean by that) cuz ive been using saws in my songs (u know the shape)


awesome

awesome song man i voted 5 for it hah


Pandora-Tranquil responds:

thx dude, lol check out its score, its at 2.50 lol!

Click on an icon to vote on this!

Credits & Info


Listens
513
Downloads
239
Votes
13
Score
3.25 / 5.00

Uploaded
May 15, 2005
8:45 PM EDT
Genre
Trance
File Info
Song
2.4 MB
2 min 6 sec

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.