00:00
00:00

Big up to bucknike1, our latest supporter!

We're 15 people from our target today. Why don't you be one of them?

You can support NG too and get tons of perks for just $2.99.

Create a Free Account and then..

Become a Supporter!

SM64-Flying through Heaven rem

Download this song!

Author Comments

Super Mario 64 - Wing Cap (Flying through the Heavens remix)

Loved, this Tune from the game, So I kinda wanted to keep it similar and add a little something to it.

(Dont ask me why, but, I picture Nights flying through the air for some reason when listening to this!)

Enjoy :)

Original by Nintendo

Remix by Me.

Reviews


ahhhhhhhhhhhhhhhhhh

i feel relaxed, and it's fun ta move around to

and yes it is very soothing



Tight

I love how soothing this song is, while still having a beat.
it makes me hella nestalgic too :)
nice job fo show.

10/10 - 5/5
777Shock777


People find this review helpful!
prey2009 responds:

Hehe ty. we all love the Nostalgic feeling now-a-days. Mario will never be as good as he was on the N64 :P


Great mix!

Calming, but at the same time upbeat and cheerful! :)
Very nice to hear. Unfortunately I don't have much constructive things to say D=
Anyways, nice work! ^^

--SephXD--


prey2009 responds:

Lol, no worries. its nice at least you enjoyed it and bring you lots of happyiness :)


This is great

Guess what i'm gonna do? replace the orignal music in the game with this. because this is so awesome it should be in the game. well, time to hack.


prey2009 responds:

Hahaha..sweet! Im gonna have to try that one day too :P

Thx for tip and review :)


Love It

It has a gentle rythm to it and has a realy relaxing repeat great remix. Keep making them!


prey2009 responds:

Ah ty, I was intended to make it a decent remix and not over the top :)

thx for the review m8 :)

Click on an icon to vote on this!

Credits & Info

prey2009
Author

Listens
1,764
Downloads
185
Votes
49
Score
4.27 / 5.00

Uploaded
Jun 8, 2009
12:43 PM EDT
Genre
Video Game
File Info
Song
4.8 MB
3 min 32 sec

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.