Be a Supporter!

Dance Like Lady Gaga

Download this song! Lights Expand Collapse

Credits & Info

Uploaded
Apr 27, 2009 | 10:01 AM EDT
File Info
Song
7 MB
4 min 24 sec
Score
4.26 / 5.00

Related Content

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.

Score:
Rated 4.26 / 5 stars
Plays & Downloads:
3,359 Plays | 123 Downloads
Share Links:
Genres:
Hip Hop, Rap, R&B - Hip Hop - Modern
Tags:
None

Author Comments

So I`m back with another beat for all you dudes and dudettes! The name of the beat is originally All Am I, but I decided to call it: Dance Like Lady Gaga! Hopefully ya`ll gonna like it! :)

Be sure to drop a review, vote and fav!
Or not! :)

The Venice Beachriders / Roc A Lot

Reviews


DjRocALotDjRocALot

Rated 5 / 5 stars

Oh shit....

I overmastered the kicks..


TheVeniceBeachriders responds:

yeah.. :P


chokeonitchokeonit

Rated 1.5 / 5 stars

i dont hear anything...

sry 4 the low score, but i didnt hear anything...i really like u guys, but i had to... maybe its my computer? hmm...


TheVeniceBeachriders responds:

Hmm, didnt your hear anything at all or do you mean the instruments etc ?

Roc A Lot / TVB


Broken-NeedleBroken-Needle

Rated 5 / 5 stars

hmm

is this 16 bars by 16 bars?3.63 / 5.00 (+ 0.27)
Keep it pimpin'
BN out


People find this review helpful!
TheVeniceBeachriders responds:

Yeah it is 16 by 16.. one of the first times i tried it! Thanks for review and score!

Roc A Lot


EthalynEthalyn

Rated 5 / 5 stars

Haha m3tg5ng is such an awesome reviewer!

1st class sarcasm for you right there, that review was real CRAP... idiot!

Now, great dramatic emotion to this, i can imagine the rapping ontop ;) Real aggresive, dramatic and emotional rap. The instruments are really rough, and with the note progression in the song they flow so incredibly well.

The sound is just amazing, the beat just brings that emotion out there, and helps further the synths notes out. Great work on this, REALLY great work!

10/10
5/5

;) -b

Thank you for your time.

-[ BeatSource ]-

*I can picture the awesome cars on FastLaneDaily driving on through to this already ;)*


People find this review helpful!
TheVeniceBeachriders responds:

Thank you very much bro! Your reviews are always cool to read! :D

Roc A Lot


FoeusFoeus

Rated 3.5 / 5 stars

Hmm.

It's pretty much the same throughout the whole song, but I like it.


TheVeniceBeachriders responds:

Yeah, but it is going to be rappin on top of it so, maybe that will bring some more variety to it..