00:00
00:00

Big thanks to Gagangrene, our latest supporter!

We're 10 people from our target today. Why don't you be one of them?

You can support NG too and get tons of perks for just $2.99.

Create a Free Account and then..

Become a Supporter!

The Titty Ditty

Download this song!

Author Comments

The idea behind this song was as simple as it was juvenile...

drum riff: tit - titty - tit - titty
bass riff: boob - boob - booby - booby

After that... the words pretty much wrote themselves. I had a lot of fun google-researching the multitude of different names for breasts... there's hundreds. I've selected a few of my favourites for you.

LYRICS
---------
Some point up, some point down
Some ladies make them swing around
Some are big, some others, small
I tell ya, boys, I love 'em all!

Titties! Talkin' 'bout titties, man...
Titties! Also known as hooters, boobs 'n' cans...

I love all kinds of boobs
Big 'n' perky... little ones too
Damn I love sweet juicy cans
I love 'em even better when they're in my hands!

Titties! Talkin' 'bout titties, dude...
Titties! How I want to see them in the nude...

When you jiggle and shake them knockers
It damn near sends me wild
And cleavage, man, it's a hell of a thang
Like candy for a child!

Titties! Talkin' 'bout titties, man...
Titties! Also known as poached eggs, warheads, milk jugs,
honkers, norks and mammary glands!

(slow)
On the seventh day He rested
On the eighth day He made boobs
If it's true that God made titties
I guess I love him too
(/slow)

Titties! Talkin' 'bout titties, dude...
Titties! How I want to see them in the nude...
Titties! Talkin' 'bout titties, man...
Titties! Whatever you call 'em, I'm a fan!

Reviews


roflmao

haha i needed a good laugh xD

5/5


TheBardOfBlasphemy responds:

fat-nastic... good on ya!


Wicked man,

Pure fire.

Btw. I added you on msn. :D


TheBardOfBlasphemy responds:

right on, mo-fo... good shit.

haha, cheers for the listen.


heheh

It was funny and it's good the beginning XP, sounds very original XD


TheBardOfBlasphemy responds:

awesome... thanks man :D


XD XD

HAHA! Funny dude!! XD XD XD!!!


TheBardOfBlasphemy responds:

lol... thanks a whole heap Netty... you rock!


[title]

wise words from a wise man. i expected nothing less, haha. "some point up, some point down, some ladies make them swing around" - statement of the day, haha. awesome tune, made my day for sure haha! keep it up, fucker!


TheBardOfBlasphemy responds:

haha... i'm so glad... but, fuck man, what was I thinking... really!!!!

cheers so much, glad you liked it :D

Click on an icon to vote on this!

Credits & Info


Listens
10,712
Downloads
32,574
Votes
334
Score
4.09 / 5.00

Uploaded
Apr 20, 2009
10:52 AM EDT
Genre
Country
File Info
Song
1.6 MB
1 min 46 sec

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.