00:00
00:00

[S_Rock] Ghetto Sh*t

Share Download this song

Author Comments

This one has been on my mind for awhile but I've always wanted to break something like this out :D
Then I heard a song from the new Game CD and I was like Crap...lol anyway

I hope you can enjoy this song/beat. [Edit....lol]

Minor Edit ( took the clap out ) Based off of a Viewer response

Log in / sign up to vote & review!

Newgrounds accounts are free and registered users see fewer ads!

Wow nicely done

this is from a game cd shit nice as fuck wat u did to it 10/5

This beat is hardcore!

This is rockin I could see a moshpit/brawl with this music. Defines Hardcore battle beat. you got a good ear and much talent

S-Rock responds:

Thanks :)

Nice

Fuckin' hardcore son nice rap/freestyle beat & it's nice to just set around a whoop ass on mortal combat listenin' to this lol

ur great

nice work keep it goin'

S-Rock responds:

Thanks :D

dude!

the bass under the guitar is tight

the reverse part was cool too

overall even though it peaks somewhat often i think it sounds better that way cause guitar mixed with bass is fuckin tight

S-Rock responds:

Nice man :D Thanks yeah the Reverse part was my fav :P

yes yes

This is that Ghetto shit I like man haha. I do know that song though the one from the new game album it does sounds like this but you still manage to put a rock theme to it. More of a Crunk jam then a "rap" jam.

S-Rock responds:

thanks :D I appreciate it

Credits & Info

S-Rock
Author

Listens
2,697
Faves:
5
Downloads
172
Votes
11
Score
4.73 / 5.00

Uploaded
Apr 19, 2009
5:42 AM EDT
Genre
Hip Hop - Modern
File Info
Song
4.3 MB
2 min 40 sec

Licensing Terms

You are free to copy, distribute and transmit this work under the following conditions:

Attribution:
You must give credit to the artist.
Noncommercial:
You may not use this work for commercial purposes. *
No Derivative Works:
You may not alter, transform, or build upon this work.

*Please contact me if you would like to use this in a commercial project. We can discuss the details.