00:00
00:00
Become a supporter

DeDeDe RMX

Share Download this song

Author Comments

This is a Remix of King DeDeDe's theme from the Kirby series. For this song, I went with a more dance sytled song, and I think it's progressiveness turned out ok :)

Man...I haven't uploaded a song for close to a month now...whew school sucks...

But anyway, Hope you all enjoy it, and be careful of the volume, some of my stuff can be quite loud, especially the cymbal crashes...lol

Anyway, enjoy :)

Reviews


I like it

I have to admit this song put a smile on my face and made me remember kirby superstar fighting dedede in his little arena. Nice remix I like it.


DJ-HappyFace responds:

Lol It makes me smile too :)

Glad you liked it and thanks for the review!


Yet another Dedede battle...

I love hearing Dedede remixes, and this ones pretty good. sounds alot like a few of the other Dedede remixes i have. good work on this one. btw, i love the long slow faded out ending.


DJ-HappyFace responds:

lol gotta love fade-outs :)

Yeah I've listened to a bunch of these remixes, and I gotta say, I like mine the best lol :)

Thanks for the review, glad you enjoyed it :)


Nice

Mhhhh, this is my 4th time listening I guess!

Good job mate, will be listening to your other songs too~~~


People find this review helpful!
DJ-HappyFace responds:

Lmao, Catchy isn't it :)

Glad you like it!


nice!

i likey this song! ^^


People find this review helpful!
DJ-HappyFace responds:

Lol, well I am glad :)


Awsome!

This is awsomeness! 8D and I like how its like dancy :3


People find this review helpful!
DJ-HappyFace responds:

Lol why thank you :)

Click on an icon to vote on this!

Credits & Info


Listens
2,060
Downloads
146
Votes
44
Score
3.93 / 5.00

Uploaded
Feb 14, 2009
3:08 PM EST
Genre
Video Game
File Info
Song
3.6 MB
3 min 59 sec

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.