00:00
00:00

We're grateful to Wakawaka724, our latest supporter!

We're 14 people from our target today. Why don't you be one of them?

You can support NG too and get tons of perks for just $2.99.

Create a Free Account and then..

Become a Supporter!

Tranced 1.55

Download this song!

Author Comments

Alright, this is another variation, the LATEST AND GREATEST from WII1 and NITROMETHANE!

I redid the drums and upped the bass, what the other users requested :)

Reviews


gahh sooo closee =]]

up the vol on the synth and the drumz are nice sept make em louder and add in a wayy stonger kick again.

but the drumz need a "stronger" sound i guess.

but wayyyy better =]


wii1 responds:

Yup, its not done, I'm having another guy work on the drums (nitromethane)

Once he's done I'll reup it.

I can't believe it, I already have someone remixing my song! Haha


3/5, 7/10

Lead synth is epic, but most other stuff could be better. Those harsh percussion sounds really should be removed, IMO. I miss a nice trance kick!!

-DJ Corn


wii1 responds:

which harsh percussion sounds?

I have a kick in there BTW...


wow

this is perfect... you know if you work on this to make it longer. . . but not rushed this can be an amazing er song.. i love it and i am downloading it. . .

and its a perfect score now


wii1 responds:

Haha, thanks, I know its got good bass when it starts distorting my sound out of these crappy Macbook speakers.

Click on an icon to vote on this!

Credits & Info

wii1
Author

Listens
470
Downloads
76
Votes
16
Score
3.95 / 5.00

Uploaded
Nov 22, 2008
7:40 PM EST
Genre
Trance
File Info
Song
2.4 MB
1 min 4 sec

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.