00:00
00:00

Thank you Xion1212 for supporting NG!

We're 13 people from our target today. Why don't you be one of them?

You can support NG too and get tons of perks for just $2.99.

Create a Free Account and then..

Become a Supporter!

Burning Summer

Download this song!

Author Comments

Happy dance song!!
This started as some kind of remix, if anyone knows the original, please tell me!
B0unc3 gave me some tips, and i looked some things up in the forum to master this one.

Dedicated to:
-----------------

F-777 - My NG dance buddy! Thanks for everything Jesse!
MICHhimself - Mah Belgian buddy ;-)
B0unc3 - He's my hero ^^
EnvY - he too is my hero! :O
FatKidWitAJetpak - I like him 'cuz he likes me I think!
ZooSafari - YAAY my buddy ;D
Bahdshah - He's lol but he's cool
FlamingFirebolt - he's critisizing as hell, but hey that's what improves me
Sp1r1t - mah buddy ;D
Dj-Br3ndo - He knows the shit!
Borat - He's the man
DJ-Immune - Imo he's the best trance artist in here
Syphonmax - Cool dude :D
Nintechno - The Cool dance dude
Karco - Knows everything about trance!
Triplestar - Awesome dance/hardstyle dude!
Pyroific - Awesome dance/hardstyle dude!
Carbo - My fav since the beginning of ages :D
Hammerypart - His reviews contain awesome stories :D
Koriigahn - Hell yeah i like his music :D
dj-Nate - Teh legend
Cornandbeans - Teh legend
misspimpin - thx for reviewing me ^^
DjEagle - mr. cool music
nal1200 - He does the good dance music :O
SkyMarshall - let's game forever ;)
DJBrixx - teh trance artist!
Black-Diamond - makes awesome trance.. :O
Trancecore - He's good at dance music ^^
Wyldfire - he's doing the reviews!
Ethalyn - he's cool xD
Typhlanar - He's got some cool dance music :)
Fuffka - He's got some cool dance music .. too!
Citri - 0ften reviews me :D
N3XUZ - He's a friendly person :)
Mydnite - For listening to my stuff and makin' mah header ^^
Zerte - He's cool !!1
Stales - I like him xD
MaestroRage - Lol you're awesome
TheDudesIForgot - They're probably awesome too!

Well, enjoy!?

Kr1z.

Reviews


WOOOOOOOHOOOOOO!!!

Dance baby, dance!!! XD


People find this review helpful!

Not much of a trance fan

but this was pretty tight. Good work overall



I love it!

But I don't know what it is missing... It just need SOMETHING to make it a 10... Perhaps one of my favored piano moments in the middle... The synth fades, the drums are muffled and the piano comes in, nice, strong, and harmonious.

Yeah, that is what it needs.


People find this review helpful!
Kr1z responds:

Thanks ;-)


:D :D

I like your most recent remix better but this still sounds nice and it was on the top rated so i had to check it out. What synths did you use? They fit together perfectly!!


Kr1z responds:

The synths are layered & mod'ed instruments from Nexus


O.O

Im at a loss for words, I really am. This is just to brilliant to describe for me. Its a crime not rating this 5/5. Only thing i wanna say about it though: The ending is kinda sudden and i actually felt sad for a second when it stopped like that :/

P.S How have i NOT seen this before?!!?!


People find this review helpful!
Kr1z responds:

Thanks for the review :D ^^

Click on an icon to vote on this!

Credits & Info

Kr1z
Author

Listens
31,305
Downloads
3,274
Votes
1198
Score
4.45 / 5.00

Uploaded
Oct 7, 2008
2:59 AM EDT
Genre
Dance
File Info
Song
4.3 MB
3 min 43 sec

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.