00:00
00:00

Big thanks to kw12, our latest supporter!

We're 13 people from our target today. Why don't you be one of them?

You can support NG too and get tons of perks for just $2.99.

Create a Free Account and then..

Become a Supporter!

Chocolate Flavored Lightning

Download this song!

Author Comments

I decided to make a happy and bouncey song, and I think I made just that. Hope you like it! Please Review.

Reviews


nastiness!!!

This is some insanity, my man...only complaint is that the intro sounds a bit like The Bounce.


Tx-Maniac-xT responds:

Keep hearin' bout The Bounce...I guess some one made a song similar to this. Lol, I guess bouncey songs have a similar sound. (no sarcasim intinded) But that was the first thing that came to mind when I was finished with the song. I wanted to name it that, but it said the name was taken...obviously. So this was the second name that came to mind. Thanks for the review bro. Keep rockin'.


LOL NICE

chocolate flavored lightning? now im gonna invent that as a candy bar! ill call it...
CHOCOLIGHTNING! lol now onto the song. its started off very fast paced and only got better as the song went on im hoping i hear alot like this from you 10/10 5/5 DL


Tx-Maniac-xT responds:

Will do. I make music in my spare time so a song or two will pop up here and there. Looking forward to your reviews.


WEIRD

Now I feel like bouncing everywhere!
And, as always you excel in good names.


Tx-Maniac-xT responds:

Haha, yeah. I was happy when I made the song so I made it a bouncey song. My bro always asks me how I come up with names and quite honestly I don't really know. Usually it's just the feeling it gives me and the first thing that comes to my mind. Thanks for all your great reviews. You rock!


Bounce, bounce bounce

The bouncy funness of this could end up another caramelldansen. I love it! Just makes me wanna jump around!


People find this review helpful!
Tx-Maniac-xT responds:

Lol, yeah. I love this song. The begining always reminds me of that cruise ship commercial, but I don't know why. But yeah, very bouncey. Thanks for the review!


nice song

somethingm for the little ravers to dance too


People find this review helpful!
Tx-Maniac-xT responds:

Haha, yeah.

Click on an icon to vote on this!

Credits & Info


Listens
1,258
Downloads
138
Votes
79
Score
4.35 / 5.00

Uploaded
Aug 21, 2008
7:46 AM EDT
Genre
Dance
File Info
Song
3.9 MB
3 min 27 sec

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.