00:00
00:00

Check out Soul-Farstrider, our latest supporter!

We're 14 people from our target today. Why don't you be one of them?

You can support NG too and get tons of perks for just $2.99.

Create a Free Account and then..

Become a Supporter!

AK On My Back

Download this song!

Author Comments

excuse the random distorts. download nowww. POW!

Reviews


lol dude this sucks

ak to my face ima commit suicide, this song is why so many white folks hate rap. btw dude you should take a little breath when your rappin. OMG the lyrics in this song is hori-fuckin-fyin, get better sound working software to. and the end suck ass to. lol i can't get over this "AK on my BACK!!!" rofl "AK TO MY BRAIN". thats about lol.


OBIEakaAO responds:

thanks yo. why do white people white rap? im white. i dont hate it. this is newgrounds. dont forget that.


DRZ reveiw

The lyrics are good.
Just the beat is so quiet and the hook was.... Not very well to put it nicely.
Suggestion:
1 Turn up the beat
4/10
2/5
_Dark Raven Z_


OBIEakaAO responds:

yay raven! THANKS for the REVIEW and the CRITIQUE!


Yeah...

You actually have some pretty good lyrics at times but the only problem is that you're rushing some of the bars. If it means cutting down some rhymes so it sounds smoother, you should do it. Just work on making your bars smoother instead of rushed. iight my n***a, stay up.


OBIEakaAO responds:

thank you. ill work on that


well

ok i guess...


OBIEakaAO responds:

well, thanks..?


good shit wiglet

the quality sounds a lot sharper now, one word of advice is make sure the hook vocals match the rap vocals in volume, other than that, i see major improvements


People find this review helpful!
OBIEakaAO responds:

bobby light gon do you right

Click on an icon to vote on this!

Credits & Info

OBIEakaAO
Author

Listens
937
Downloads
78
Votes
72
Score
4.18 / 5.00

Uploaded
Aug 6, 2008
12:34 AM EDT
Genre
Hip Hop - Modern
File Info
Song
7.8 MB
4 min 17 sec

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.