00:00
00:00

Thank you MosesX50 for supporting NG!

We're 15 people from our target today. Why don't you be one of them?

You can support NG too and get tons of perks for just $2.99.

Create a Free Account and then..

Become a Supporter!

Help Me Up

Download this song!

Author Comments

I'm not really in a mood to be typing this shit. I'm not pissed or anything, just don't feel like having one long string of thought you know? This is some just fuckin like real chill shit you know, lol. Nah, but seriously. You all will complain it's repetitive, but it's not supposed to exactly be exciting you know. I don't really have a whole lot to say, it's real simple. Leave some reviews or something tight like that. Enjoy.

Reviews


What the?

It's really weird but it also sounds like one of those songs you listen to when you
feel depressed or something. Still, it's a great song, and that's all that matters.

U_U ~ In a deep trance.

-Hirimoto



Craka... I loved your music since HPEL...

<listening to this song over and over again while I write> ... and that was kinda freaky/cool on the title to HPEL. Wonderful song.

This is your second Hip-Hop song that I have put on my favorites (third I've ever listend to on NG... your two are favs) and I gotta say that it perfectly fits my life. When I drive to school, which is 50 miles from my home, I always listen to NG audio CDs that I make..... Since I've discovered your Hip-Hop side, I'm amazed!! I love the Trance songs that are "chill" and some of the upbeat ones like HPEL... but your Hip-Hop is what I've been missing.

I'm going to continue to browse your music... but I've found two new favorites that are making my next mix-cd... "Smoke Weed (song)" and "Help Me Up" .... Weed for the obvious reasons... but this one because I feel completely centered... grades in class don't matter.... neither do the problems at home.... no money.... no problem..... I've got a song to "Help Me Up" when I'm feeling on the losing side....

You're a favorite artist of mine.... I'm glad I added you to my list a year ago.

5/5 and 10/10.... not to mention a fav add and the fact that I'm gonna be cruising down the highway with these tunes in my mind.



What is it saying?

I'm hearing "hey, tolerate hate" although I'm probably way off...



Good job!

Sounds like something from Gorillaz. but what does it say at the end?



I agree with all the other users!

It's nice background music, you know relax in the sofa, with closed eyes, sunny weather and playing this nice track in the background. And it could also have been used in a movie!


Click on an icon to vote on this!

Credits & Info


Listens
9,491
Downloads
994
Votes
208
Score
4.12 / 5.00

Uploaded
Aug 4, 2008
9:58 PM EDT
Genre
Hip Hop - Modern
File Info
Song
5.9 MB
3 min 15 sec

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.