00:00
00:00
Newgrounds Background Image Theme

AD - Extinction

Share Download this song

Author Comments

Beatbattle against G-Styles, hits the subs pretty hard... be aware ;)

16 different Channels
3 Effect Channels
1 Violin
1 Kick Drum
1 Percussion
2 FX Sounds
3 HiHats
2 Claps
1 Handgun Reload
1 Sytrus Sound
4 custom Voices

Exported at 256 KB

Check his Track here: http://www.new grounds.com/audio/listen/
161219

Log in / sign up to vote & review!

Newgrounds accounts are free and registered users see fewer ads!

wtf was that guy below me talking about?

he gave you a 0!!! wow what a douche.
This song is legit, I dig it I like it it sounds good...keep it up cause you got talent man. :D

AeraDynamic responds:

Thank you man, I am alot better than this now anyway, anyone battlin' again HU!?

Wow!

I actually thought that was kinda hot.
Regarding all the other useless comments out there, this was pretty cool.
Nice job. ;)

~iPixzel

AeraDynamic responds:

Sure it is hot... I killed G with ma Track and juts after the Finish his Horde of jealous Fake N****rs showed up and spammed ma Inbox, voted down ma Tracks, told everyone what a Bitch I am, talked shit about their Dicks and wanted me to hug their momma at night but who cares about this FAGGOTS ANYWAY xD

Thankza

ey ey!

wtf?! Hell with that dood, lol... this beat is fukin ballin! =) just stopped by to let u kno ive got lyrics to it and.......dam..........0.o........ lol u needa hear it... not dropped yet.. but soon it will be. this came out awsome... your sound n our lyrics really had chemistry. aight bro be easy PEace.

~Rymix

AeraDynamic responds:

Yeah Doh, so u got Vocals for that Beat? Would be great to hear man :D I listened to some of your Tracks to know who I am working with xD You got my permission to spit mate, no big deal here... hit me up when u are done, right?

Holy crap!

Downloaded it directly after I heard it. So awesome I'm going to use it in a movie I'm doing. It's a Madness movie called "Extinction". Thank you for making this song.
Added to favourites ^_^

AeraDynamic responds:

Yippieh! Cool man! Thank you for attention, I hope the movie get finished soon. Sadly the last time I heard about a Track of mine was about to be used in a Flash it just never happened .__. Thank you for the Fav ^^

PWNAGEEEEEEE!

Yo! This is my first time listenin to yo music I AM IMPRESSED MUTHA FUCKAAAA! this track blew me away!

AeraDynamic responds:

Hey whatup? I checkd some of your Tracks man, you got some cool stuff up there too mate, I voted the Beat for Sage :D When I listen now there are still several things I want to improve but this was made in one piece in FL Demo so I got no .flp to works with. But imma get full Version in about a week! (I killed him with Demo lol)

Credits & Info

Author

Listens
2,686
Faves:
11
Downloads
161
Votes
22
Score
4.27 / 5.00

Uploaded
Jul 29, 2008
12:22 AM EDT
File Info
Song
4.8 MB
2 min 37 sec

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.