Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Jul 16, 2008 | 3:40 PM EDT
File Info
Song
2.9 MB
3 min 9 sec
Score
3.99 / 5.00

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.

Score:
Rated 3.99 / 5 stars
Plays & Downloads:
914 Plays | 84 Downloads
Share Links:
Genres:
Hip Hop, Rap, R&B - Hip Hop - Modern
Tags:
None

Author Comments

The opener for the album.... what ya think?

YHB

Reviews


chucktownbluvchucktownbluv

Rated 4.5 / 5 stars

shit is

hot. I gotta agree with P though, I can't really see this as a lead off track. But definitely album worthy. Now if you'll excuse me, I must go bounce some ass. LOL



CaliberTheButcherCaliberTheButcher

Rated 5 / 5 stars

DAMN N***A!!!!!1

We gotta hurry up and get them tracks done this shit MONSTEROUS!!! holla@chaboi



P-BallaP-Balla

Rated 5 / 5 stars

i see u back bruh!

good job on the new track man. its a real good track, i dont see it as an opener for an album but i can definitely see it on the album. this jus my opinion but for an opener u need somethin that hits hard. dont get me wrong though bruh i like this one.

keep it real bruh!~

-P. Rock


People find this review helpful!
Lmagic responds:

Yo it's 7:40 .....I just called off work cause i had to go in at 11:30 but that would be impossible seeing as how I tripped so hard and didn't not go to sleep.... This is the real deal my boy here sleep next to me smoke some silvia and said that he felt like death had surrounded us and the shit we off ain't even although those are in the mix. eCst and silvia look good while I was lost in slush is wat we call it playing attached to a table leg bouncing around off of planets with two fatguys ping pong with my brains....Yal Ain't On this planet......

Honest;ly yal should be proud me to type this cause it's a miracle see look I fucked in the middle of revising this he i tried to spell miracle...:mmerrrakkle
I'm out of my mind ....For those of yal on earth I luv and will be returning to ou guys soon

And be ready cause the verse that's almost finished for me and ctb's next song is gonna blow your minds like some shit onle we could do


Bleek989Bleek989

Rated 5 / 5 stars

MOST DEFF

ITZ A HOT TRACK
FLOW IZ TGIHT FAMZ
BEAT IZ RAW THO 4RILL
GET @ ME

~1~



mseemercurymseemercury

Rated 5 / 5 stars

look whos back

hahaha great track my nig


Lmagic responds:

Thanks man...I been checking out those freestyles too ...keeping doing you

Peace