OmgItsKatman - Missile

Share Download this song

Author Comments

yes this is new from omgitskatman. no i dont think its amazing. yes i tried my best. and yeah everything sounds like that because i wanted it to sound like that. also yahhhh zee intro was probably better. idk. enjoy.


Your trademark...

Eerie sounding.

I love how you can pull it off everytime...

Succesfully that is XD.


typing with my left hand, cuz my right is muncging kettle corn...

the melody of the intro was very retro soynding. I wonder if you could hold some of those chords longer. The transition was my favorite, reminded me of an aeroplane. The next part was ver trancy, with the basic kick bass count. Then the melodys come back. some of the fills and drums at the end are overpowering. very unique sound

Now go leave me a present...(its a celebration)

omgitskatman responds:

lol xD. The begging was Ambient Trance. I wanted to try lol!
Yeah ok. And it really is..


Another nice track, smooth and simple, and fastpaced from the very beginning. I like the rythem, sounds a bit chaotic and crazy, I can imagine a missilie flying by, MTV style, dodging creative obstacles from all possible angles as it heads towards a bank of dim white light. Keep it going!


Wicked :D

Realy great synths :D.
also the bass is very cool :O.

and again that strange abient kind of melody xD.

Good job on this one :D
5/5 10/10 from me :D
4.43 / 5.00 (+ 0.18)

omgitskatman responds:

Well on this one i wasnt fucking around. On most of my new submission i didnt really gave a fuck on how they sound and just submitted them. And they all got bombed. So i decided to bring a hit. Anyways thanks. Yeah lol XD the intro was kinda Ambient huh.


Click on an icon to vote on this!

Credits & Info

4.10 / 5.00

May 1, 2008
2:39 AM EDT
File Info
2.8 MB
2 min 25 sec

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.