Be a Supporter!

Chipmunks Singing FOB 1/5

Download this song! Lights Expand Collapse

Credits & Info

Uploaded
Mar 11, 2008 | 3:45 PM EDT
File Info
Song
2 MB
2 min 10 sec
Score
2.79 / 5.00

Related Content

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.

Score:
Rated 2.79 / 5 stars
Plays & Downloads:
1,721 Plays | 131 Downloads
Share Links:
Genres:
Metal, Rock - Punk
Tags:
None

Author Comments

Hee hee. Think of Foamy (with a lil deeper of a voice) as a punk rocker in Fall Out Boy and this will be funny to you. Next one is gonna be "Grand Theft Autumn" ("Where Is Your Boy Tonight?") and then I dunno yet-I'm still thinking of the last three. If you like chipmunks singing or Fall Out Boy, just gimme a song and I'll add it to the collection.

Reviews


p4cp4c

Rated 0 / 5 stars

epic phail.

how about, you click the legal code button on the song, and notice that you aren't allowed to post ANYTHING by ANYONE that you haven't made. thanks for defeating the point of the entire portal--speeding a song up is illegal and irrelevant since this is a place for making music.


People find this review helpful!

Slim-Shady-SoldierSlim-Shady-Soldier

Rated 0 / 5 stars

CRAP

JUST SPED UP BULLSHIT AND VIOLATES RULES CUZ THIS IS THE ORIGINAL VERSION, ONLY SPED UP.



ChazChaz

Rated 3.5 / 5 stars

Lol

Pretty funny. What song is this?


MiKsD responds:

"Dead On Arrival"
by Fall Out Boy


DizeazeDizeaze

Rated 5 / 5 stars

lol!

Haha. That was cute. I actually did see a little animated squirrel or chipmunk singing this! Man I wish my flash didnt fuck up and like... die.

Or id make a music vid :(.

Good job man. This is funny!


People find this review helpful!
MiKsD responds:

1) Sucks to be you XD (jk... )
2) Thanks!