Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Feb 27, 2008 | 4:03 PM EST
File Info
Song
1.8 MB
2 min 1 sec
Score
4.07 / 5.00

Related Content

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.

Score:
Rated 4.07 / 5 stars
Plays & Downloads:
1,673 Plays | 159 Downloads
Share Links:
Genres:
Hip Hop, Rap, R&B - Hip Hop - Modern
Tags:
None

Author Comments

Ya bOi Bleek ....hmmm i thnk i jus mite be tha sample king of NG....who gon step lol

pt. 1 iz on tha mypsace under the soundclick player but this ver way better...Pt. 3 comin soon!!

~1~

Reviews


JustForTheMusicJustForTheMusic

Rated 4 / 5 stars

Not Bad man

But I don't like the rap feel much. But you really pulled it off in the end!
My favorite parts were the beginning and the end.



CRGProductionsCRGProductions

Rated 5 / 5 stars

HEll yea u make me wanna sample agian

yea mane i wanna collab witcha my email craigmoney2006@yahoo.com


Bleek989 responds:

aye ima get atchu on a collab just aint got tha pc bak up n runnin yet lol
still tryna hustle 1 up

~1~


SateSate

Rated 5 / 5 stars

Sample Rick roll and then call me. LOL

Dope beat. Mos def its hot. But sample king? PLEASE someone challenge this dude. A battle well raise shit up.


Bleek989 responds:

Aye why everyone hatin' cuz i sayed dat LOL
PLEAZE SUM 1 CHALLANGE ME 2 A SAMPLE BATTLE!!! LOL


Kannon1Kannon1

Rated 5 / 5 stars

This shit is hot!

The strings are sick but the bass got my headphones jumping off my ears!! Damn I luv dat!!!! Yeah!!!!


Bleek989 responds:

Aye datz wutz up famz

~1~


Lil-SayntLil-Saynt

Rated 5 / 5 stars

Naw...

i wouldnt say king bro :-P, but you one of the best for sure. This is hot as hell!!! :D

Stay up
~1~


Bleek989 responds:

Lol damn cj aint even got mah bak on tha sample king>?!?! lol naw thx tho
U alredy kno ima stay up

~1~