need an army ~187~

Share Download this song

Author Comments

jus a fuckin masterpiece, played it all in on a keybord. took a while, done on reason 4 so dont b all like "WOW WOT VSTS DO U USE?!" or "WHAT PROGRAM DID U DO THIS ON!?!?!" lmao -1-


Kinda of tricky

When i saw the name i was expecting a Scarface beat. (BTW I would LOVE to see u make one of those.) But ey don't get me wrong this is still cold. The intro seems like it could be music behind a movie scene lol. And i love the strings on this. U got talent man.

HELL Yea bro

Hell to da yea man, i thought u was done wit ng but i see u back. Wtf, i hate when people try to come over here and judge not knowing the nature of hip hop. Sumtime hip hop tracks r repetitive leaves people out there to spit on the track, thats no reason to give sum1 a 5 for their troubles just for not having sum1 pit on the track, Man Dpeppa u need to lightin up or sum10. But yea 187 this is a nice track bro im diggin this alot makes me wanna go back and make sum10 heh, all ur racks have that effect


Its an alright song, pretty repeatitive, but good job, i know how long songs can take so congratz, try to pick it up more or add some lyrics

this is realy good!

what VST...lol

nah this is a masterpice man, =D keep it up

Click on an icon to vote on this!

Credits & Info

2.81 / 5.00

Jan 31, 2008
3:55 PM EST
Hip Hop - Modern
File Info
4.6 MB
3 min 22 sec

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.