00:00
00:00
Become a supporter

They Told Em

Share Download this song

Author Comments

haha this beat was made some time in 06. hot but different only real artists will appreciate the beat. haha holla@chaboi

Reviews


terrific

this is a jammin ass song



not bad its kinda hot

unique beat making style.

Dec. 16, 2007 | 9:05 AM

TheEyeOfMusiK says:

90% of my reviews are bullshit.. I just review people so they can check my music out (real talk, cuz not all those people i give 10/10 to deserve dat shit).



Michael Jackson meets hip hop...WOOOOOOO-HOOO!

SHIT YEAH! That's the kinda stuff that'll getcha high right dare...Good shit! Peace and love!



I like this

Nice mixin skills man, who's that hata goin around sayin u steal shit? anyways yo 3.65 / 5.00 (+ 0.12)
Keep it pimpin'
BN out



ANOTHER HOT JOINT FO DA HATAZ!!!

IMMA SAY DIS AGAIN..

"IF YOU DON'T KNOW WHAT'S GOING ON IN THE SITUATION.. DEN SHUT DA FUCK UP"

Caliber!! keep 'em comin'. Your joints r fiya.. it makes me wanna pop pillz lmao.

-RMP (another hit to da hataz)
+RESPECT+


Click on an icon to vote on this!

Credits & Info


Listens
1,495
Downloads
159
Votes
35
Score
4.08 / 5.00

Uploaded
Dec 18, 2007
7:08 PM EST
Genre
Hip Hop - Modern
File Info
Song
3.4 MB
3 min 40 sec

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.